Thursday , December 14 2017

हैदराबाद के पुराने शहर में गड़बड़ होने के अंदेशे…..

हैदराबाद, 06 दिसंबर ( सियासत न्यूज़) बाबरी मस्जिद शहादत के दो दहों की तकमील के मौक़ा पर मुसलमानों के एहतिजाज के पेशे नज़र क़ानून नाफ़िज़ करने वाली एजेंसीयों को ख़दशा है कि हैदराबाद के पुराने शहर में गड़बड़ हो सकती है। इंटेलीजेंन्स एजेंसीयों

हैदराबाद, 06 दिसंबर ( सियासत न्यूज़) बाबरी मस्जिद शहादत के दो दहों की तकमील के मौक़ा पर मुसलमानों के एहतिजाज के पेशे नज़र क़ानून नाफ़िज़ करने वाली एजेंसीयों को ख़दशा है कि हैदराबाद के पुराने शहर में गड़बड़ हो सकती है। इंटेलीजेंन्स एजेंसीयों को ये इत्तिलाआत मौसूल हुई हैं कि सयासी मक़सद बरारी के लिए बाबरी मस्जिद की शहादत के एहतिजाज का इस्तिहसाल करते हुए हालात को बिगाड़ा जाएगा।

गुज़श्ता दिनों चारमीनार से मुत्तसिल मंदिर की तौसीअ के मसला पर एक सयासी जमात की जानिब से बरसर‍ ए‍ इक्तेदार कांग्रेस की ताईद वापस लेने के पस-ए-मंज़र में क़ानून नाफ़िज़ करने वाली एजेंसीयां इस मर्तबा बहुत ज़्यादा चौकस हो गई हैं।

इंटेलीजेंस एजेंसीयों को इत्तिलाआत मौसूल हुई हैं कि पुरतशद्दुद एहतिजाज की सूरत में ताज़ीरी मुक़द्दमात के इंदिराज से बचने के लिए ग़ैर मारूफ़ अफ़राद को एहतिजाज के लिए पेश पेश रखा जाएगा। इंटेलीजेंस के ओहदेदारों का कहना है कि एक सयासी पार्टी ने अपने कारपोरेटर्स को हिदायत दी कि वो एहतिजाज में पेश पेश रहने की बजाय निचली सतह के क़ाइदीन और कैडर को मुजतमा करते हुए एहतिजाज में शिद्दत पैदा की जाए।

पार्टी क़ियादत की जानिब से ये हिदायत दी गई है कि इस मर्तबा एहतिजाज नुमायां होना चाहीए और हर नुक्कड़ पर स्याह पर्चम ( काला झंडा) लहराए जाएं और दूसरे दिन जुमा के मौक़ा पर ज़्यादा से ज़्यादा लोगों को मक्का मस्जिद में नमाज़ की अदायगी की तरग़ीब दी जाए।

कारपोरेटर्स की सरगर्मीयों पर स्पेशल ब्रांच और दीगर इंटेलीजेंस एजेंसीयों ने कड़ी नज़र रखी है और ये भी मालूम हुआ है कि 6 दिसंबर के एहतिजाज और जुमा के लिए मक्का मस्जिद आने की तरग़ीब देने के लिए किए किए जाने वाले फ़ोन काल्स पर भी कड़ी नज़र रखी गई है और इस ख़सूस में एस एम एस पयामात में छपे खु़फ़ीया पयामात को भी डी कोड करने की कोशिश की जा रही है।

बताया जाता है कि स्पेशल ब्रांच ने एक पार्टी के हर इलाक़ा के सरगर्म कारकुनों की निशानदेही की है जो 6 और 7 दिसंबर को एहतिजाज के लिए राग़िब कर सकते हैं। शहर में चौकसी के पेशे नज़र कमिशनर टास्क फ़ोर्स अमले ने अपने इलाक़ों के मुताल्लिक़ा राउडी शीटर्स को टास्क फ़ोर्स ऑफ़िस पर तलब करते हुए उन्हें अच्छे बरताव और किसी किस्म के तशद्दुद के वाक़िया में मुलव्वस ना होने की हिदायत दी है।

आज रात से ही इलाक़ा सईदाबाद, चंदरायन गुट्टा, तीगल कुंटा, मुग़लपुरा, याक़ूत पूरा और पुराने शहर के कई इलाक़ों में स्याह पर्चम नसब किए गए हैं जिन्हें पुलिस ने बाअज़ मुक़ामात से हटा दिया है।बाअज़ तंज़ीमों की जानिब से भी बाबरी मस्जिद की शहादत से मुताल्लिक़ दीवारी पोस्टर्स भी लगाए गए हैं जिन्हें पुलिस अमले ने सुबह की अव्वलीन साअतों में निकाल दिया।

TOPPOPULARRECENT