Tuesday , January 16 2018

हैदराबाद को आलमी शहर के तर्ज़ पर तरक़्क़ी दी जाएगी : चीफ़ मिनिस्टर

हैदराबाद चीफ़ मिनिस्टर के चन्द्रशेखर राव‌ ने इस यक़ीन का इज़हार किया कि हैदराबाद बहुत जल्द एक आलमी शहर बन कर उभरेगा।

हैदराबाद चीफ़ मिनिस्टर के चन्द्रशेखर राव‌ ने इस यक़ीन का इज़हार किया कि हैदराबाद बहुत जल्द एक आलमी शहर बन कर उभरेगा।

मजलिस बलदिया अज़ीम तर हैदराबाद की ड्राईवर कम ओनर स्कीम के तहत नेक्लस रोड पर 303 गाड़ियां ड्राईवरस के हवाले करने की तक़रीब में ख़िताब करते हुए चीफ़ मिनिस्टर ने साबिक़ा हुकूमतों पर इल्ज़ाम आइद किया कि उन्होंने हैदराबाद की तरक़्क़ी को नज़रअंदाज कर दिया था।

उन्होंने कहा कि शहर को लैंड माफ़िया और नाजायज़ क़ाबज़ीन के रहम-ओ-करम पर छोड़ दिया गया था। उन्होंने कहा कि तरक़्क़ी पर पूरी तवज्जा मर्कूज़ की जाये तो हैदराबाद को बैन-उल-अक़वामी शहर में तबदील किया जा सकता है।

चीफ़ मिनिस्टर ने ये तीक़न भी दिया कि रियासती हुकूमत रियासत में बेरोज़गारी को ख़त्म करने के लिए हर मुम्किना इक़दामात करेगी और इस के लिए कई स्कीमात शुरू की जाएंगी। उन्होंने कहा कि हालाँकि हैदराबाद एक अज़ीम शहर है लेकिन यहां बुनियादी सहूलतें और इंफ्रास्ट्रक्चर नहीं है। उन्होंने कहा कि अब टी आर एस हुकूमत शहर को एसे अंदाज़ में तरक़्क़ी देगी कि लोग देख कर हैरान रह जाऐंगे।

उन्होंने कहा कि हैदराबाद 2018 में वर्ल्ड आई टी कांफ्रेंस मुनाक़िद की जाएगी। उन्होंने कहा कि मर्कज़ी हुकूमत तेलंगाना में अस्क़ल डेवलपमेंट यूनीवर्सिटी क़ायम करने आगे आती है तो हुकूमत अराज़ी फ़राहम करेगी। मर्कज़ी वज़ीर लेबर बंडारू दत्तात्रेय ने कहा कि चीफ़ मिनिस्टर हैदराबाद में स्किल डेवलपमेंट यूनीवर्सिटी के क़ियाम के लिए अराज़ी अलॉट करें। उन्होंने कहा कि मर्कज़ी हुकूमत यूनीवर्सिटी के क़ियाम के लिए फ़ंडज़ जारी करेगी।

TOPPOPULARRECENT