Saturday , September 22 2018

हैदराबाद को आलमी शहर बनाने और ला एंड आर्डर पर ख़ुसूसी तवज्जा

हैदराबाद 21 दिसंबर: वज़ीर इन्फ़ार्मेशन टेक्नोलोजी-ओ-पंचायत राज के टी रामा राव‌ ने कहा कि टी आर एस हुकूमत रियासत के ग़रीब अवाम की बहबूद और रियासत को सुनहरा तेलंगाना बनाने का अह्द कर चुकी है। उन्होंने ग्रेटर हैदराबाद मुंसिपल कारपोरेशन चुनाव के पेशे नज़र इस बात का इद्दिआ किया के हैदराबाद में अमन-ओ-ज़बत की बरक़रारी को यक़ीनी बनाया जाएगा और शहर भर में सिक्योरिटी चुनाव के लिए 10,000 सी सीटी वी कैमरे नसब किए जा रहे हैं। रियासत के आटो रिक्शा वर्कर्स के मसाइल को हल करने को भी टी आर एस हुकूमत अव्वलीन तर्जीह दे रही है।

एल्बीनगर में रक्षा वर्कर्स के इज़्ज़ते नफ़्स प्रोग्राम (सेल्फ रेस्पेक्ट) से ख़िताब करते हुए उन्होंने कहा कि जी एच्च एम सी के आने वाले चुनाव में मुहिम चलाने के लिए ये वर्कर्स अहम रोल अदा करेंगे। हर एक आटो रिक्शा वर्कर को चाहीए कि वो चुनाव हुदूद में चलाए जानेवाले आटो पर टी आर एस के गुलाबी पर्चम लहराते हुए मुहिम चिल्लाऐं।

हैदराबाद में ग़ैर समाजी अनासिर पर नज़र रखने के लिए पुलिस को चौकस किया जा रहा है। हैदराबाद को एक आलमी शहर में तबदील करने के मन्सूबे के हिस्से के तौर पर पुलिस को असरी टेक्नोलोजी से आरास्ता किया जाएगा। उन्होंने साबिक़ हुकूमतों पर इल्ज़ाम आइद किया के हैदराबाद की तरक़्क़ी पर इन हुकूमतों पर कोई तवज्जा नहीं दी। अब टी आर एस हुकूमत ये अह्द करती हैके हैदराबाद को आलमी शहर में तबदील किया जाएगा।

वज़ीर आई टी और पंचायत राज ने वीमलवाड़ा में तरक़्क़ीयाती कामों के इफ़्तेताही प्रोग्राम से ख़िताब करते हुए कहा के आंध्रई क़ाइदीन की ज़ेरे क़ियादत 50 साल की हुकूमत में तरक़्क़ी नहीं हुई लेकिन हम सिर्फ 5 साल में तेलंगाना को चमका दें गे। वीमलवाड़ा हलक़ा असेंबली इलाके के चंद तरक़्क़ीयाती प्रोग्रामों में उन्होंने शिरकत की। इस के अलावा मैं सड़क कमान से आर टी सी बस स्टैंड के ब्रिज तक 48 करोड़ रूपियों से 4 लाईन सड़क के कामों का इफ़्तेताह किया।

TOPPOPULARRECENT