Sunday , July 22 2018

हैदराबाद को टिआरएस 5 साल में तरक़्क़ी याफताह बनाईगी

हैदराबाद 23 जनवरी: वज़ीर पंचायत राज-ओ-इन्फ़ार्मेशन टेक्नालोजी केटी रामा राव‌ ने शहरे हैदराबाद की 50 साला पसमांदगी को 5 बरस में दूर करते हुए तरक़्क़ी याफताह बनाने का दावा किया।

उन्होंने कहा कि साबिक़ में तेलुगू देशम पार्टी, कांग्रेस और दुसरे जमातों के मेयरस ने शहर पर हुक्मरानी की लेकिन इस की तरक़्क़ी पर ख़ास तवज्जा नहीं दी, जिसकी बिना शहर में आज भी बुनियादी सहूलतों का फ़ुक़दान पाया जाता है। केटी आर मूसारामबाग में चुनाव मुहिम से के दौरान ख़िताब कर रहे थे।

इस मौके पर केटी रामा राव‌ और डिप्टी चीफ़ मिनिस्टर मुहम्मद महमूद अली की मौजूदगी में हलक़ा असेंबली मलकपेट के तेलुगू देशम पार्टी के क़ाइदीन मूसारामबाग से ताल्लुक़ रखने वाले मुहम्मद असलम और सलीमनगर से ताल्लुक़ रखने वाले टी एस श्रीनिवास ने अपने हामीयों की कसीर तादाद के साथ पार्टी में शमूलीयत इख़तियार की। केटी आर ने टी आर एस के ताहाल कारनामों से अवाम को वाक़िफ़ करवाते हुए कहा कि मोसम-ए-गर्मा में बिला रुकावट बर्क़ी सरबराही हो या पीने के पानी की सरबराही, तेलंगाना हुकूमत ने उसे मुम्किन बनाया। डिप्टी चीफ़ मिनिस्टर ने अवाम से टीआरएस को शहर की तरक़्क़ी के लिए मौक़ा फ़राहम करने कि अपील कि।

TOPPOPULARRECENT