Sunday , November 19 2017
Home / AP/Telangana / हैदराबाद को पाक साफ़ बनाने के वादओं के बावजूद हरतरफ़ गंदगी

हैदराबाद को पाक साफ़ बनाने के वादओं के बावजूद हरतरफ़ गंदगी

हैदराबाद 15 मार्च: शहर में कचरे की मुंतकली और सफ़ाई के मिसाली इक़दामात के दावे किए जा रहे हैं वहीं दूसरी तरफ़ ख़ुद बलदिया के ओहदेदार अपनी लापरवाही को जारी रखे हुए हैं। कमिशनर बलदिया सफ़ाई के मुताल्लिक़ इक़दामात में शहरीयों के तआवुन पर-ज़ोर दे रहे हैं तो दूसरी तरफ़ ख़ुद उनके ओहदेदारों को एसा लगता है कि सफ़ाई मुहिम से दिलचस्पी नहीं जिसकी मिसाल इलाके बेगमबाज़ार में देखी जा सकती है। चौड़ी बाज़ार इलाके में वाक़िये क़दीम-ओ-मारूफ़ दरगाह के क़रीब बलदी ओहदेदारों की लापरवाही का सबूत देखा जा सकता है। तवज्जा दहानी के बावजूद सर्किल नंबर पाँच का अमला इस तरफ तवज्जा करने से गुरेज़ कर रहा है।

कारोबारी इदारों और मुक़ामी अवाम के मकानात का कचरा दरगाह के क़रीब फेंका जाता है जो ना सिर्फ गंदगी बल्कि तकलीफ़ का सबब बन गया है। इस मौके पर मुक़ामी शख़्स राजन भाई जो कि इस इलाके में देख-भाल का काम करते हैं ने बताया कि एक तवील अरसा से इलाके में गंदगी पर एतराज़ कर रहे हैं और ओहदेदारों की तवज्जा इस तरफ करवा रहे हैं ताहम बलदी ओहदेदारों के इक़दामात ना के बराबर है।

उन्होंने बताया कि दरगाह के क़रीब एक खुली अराज़ी है जहां मुक़ामी अवाम की तरफ से कचरा डाला जाता है और सफ़ाई चार दिन में एक मर्तबा और कभी हफ़्ते में एक मर्तबा भी नहीं हुई जिसके सबब तकलीफ़ का सामना है। उन्होंने बताया कि अख़बारात और मीडिया में कमिशनर बलदिया की तरफ से सफ़ाई स्वच्छ हैदराबाद और आम मुक़ामात पर कचरा डालने के ख़िलाफ़ इक़दामात के दावे किए जा रहे हैं लेकिन इक़दामात उस के बरअक्स दिखाई दे रहे हैं। उन्होंने कमिशनर बलदिया से इस तरफ तवज्जा करने की दरख़ास्त की और सफ़ाई के इक़दामात को बेहतर बनाएने का मुतालिबा किया ।

TOPPOPULARRECENT