Monday , December 18 2017

हैदराबाद को सल्लम से पाक शहर बनाने के इक़दामात

हुकूमत तेलंगाना हैदराबाद को सल्लम से पाक शहर बनाने के मंसूबे पर अमली इक़दामात का आग़ाज़ करचुकी है।

हुकूमत तेलंगाना हैदराबाद को सल्लम से पाक शहर बनाने के मंसूबे पर अमली इक़दामात का आग़ाज़ करचुकी है।

चीफ़ मिनिस्टर तेलंगाना के चंद्रशेखर राव‌ ने 396 फ्लैट्स की तामीर के लिए संग-ए-बुनियाद रखा। चीफ़ मिनिस्टर ने क़ब्लअज़ीं बेगमपेट ता बलकमपेट निकाली गई ख़ुसूसी राहदारी का इफ़्तेताह अंजाम दिया। बादअज़ां उन्होंने पसमांदा और ग़रीब तबक़ात के लिए इमकना की इस्कीम के तहत फ्लैट्स की तामीर के सिलसिले में संग-ए-बुनियाद रखा।

उन्होंने इस मौके पर अपने ख़िताब के दौरान बताया कि रियासती हुकूमत ग़रीब अवाम को रिहायश की फ़राहमी के सिलसिले में मर्कज़ी हुकूमत का तआवुन हासिल करते हुए नए मकानात की तामीर को यक़ीनी बनाएगी।

के चंद्रशेखर राव‌ ने बताया कि हुकूमत की तरफ से हैदराबाद को सल्लम से पाक शहर बनाने के मुतअद्दिद एलानात किए जा चुके थे लेकिन ताहाल अमली इक़दामात के मुताल्लिक़ किसी ने भी संजीदगी का इज़हार नहीं किया लेकिन रियासत तेलंगाना में हुकूमत हैदराबाद को सल्लम से पाक शहर बनाने में कोई कसर बाक़ी नहीं रखेगी।

उन्होंने बताया कि हुकूमत की तरफ से रिहायश की फ़राहमी के सिलसिले में जो इक़दामात किए जा रहे हैं उनके मुताबिक़ 520 स्क्वायर फिट पर मुश्तमिल 2 बेडरूम के फ़्लैट की तामीर करते हुए उसे बेघर अवाम के हवाले किया जा रहा है।

उसकी लागत फ़ी फ़्लैट 7.90 लाख रुपये आरही है। के चंद्रशेखर राव‌ ने बताया कि आई डी एच, भोईगुड़ा सिकंदराबाद में मौजूद इन सल्लम बस्तीयों में जुमला 396 फ्लैट्स तामीर किए जाऐंगे

TOPPOPULARRECENT