हैदराबाद तेलंगाना का अटूट हिस्सा, सीमा आंध्र क़ाइदीन का दावा मज़हका ख़ेज़

हैदराबाद तेलंगाना का अटूट हिस्सा, सीमा आंध्र क़ाइदीन का दावा मज़हका ख़ेज़
टी आर एस के रुक्न असेंबली हरीश राव ने इल्ज़ाम आइद किया कि मर्कज़ी हुकूमत हैदराबाद को मर्कज़ी ज़ेरे इंतेज़ाम इलाक़ा क़रार देने की साज़िश कर रही है। अख़्बारी नुमाइंदों से बात-चीत करते हुए हरीश राव ने कहा कि हैदराबाद पर मुकम्मल इख़्तयारात क

टी आर एस के रुक्न असेंबली हरीश राव ने इल्ज़ाम आइद किया कि मर्कज़ी हुकूमत हैदराबाद को मर्कज़ी ज़ेरे इंतेज़ाम इलाक़ा क़रार देने की साज़िश कर रही है। अख़्बारी नुमाइंदों से बात-चीत करते हुए हरीश राव ने कहा कि हैदराबाद पर मुकम्मल इख़्तयारात के बगैर तेलंगाना रियासत को टी आर एस हरगिज़ क़ुबूल नहीं करेगी।

उन्हों ने कहा कि टी आर एस में 10 अज़ला पर मुश्तमिल तेलंगाना रियासत के लिए जद्दो जहद की थी और मर्कज़ ने टी आर एस के मुतालिबा के ऐन मुताबिक़ 10 अज़ला पर मुश्तमिल तेलंगाना रियासत का एलान किया लेकिन अफ़सोस कि सीमा आंध्र क़ाइदीन के दबाव के बाद मर्कज़ की जानिब से मुख़्तलिफ़ मुतबादिल तजावीज़ पेश की जा रही हैं।

उन्हों ने कहा कि हैदराबाद तेलंगाना का अटूट हिस्सा है और सीमा आंध्र क़ाइदीन की जानिब से इस पर दावेदारी मज़हका ख़ेज़ है। उन्हों ने कहा कि सीमा आंध्र के सरमायादार हैदराबाद में अपने असासाजात के तहफ़्फ़ुज़ के लिए मर्कज़ी ज़ेरे इंतेज़ाम इलाक़ा क़रार देने की मांग कर रहे हैं। उन्हों ने कहा कि तेलंगाना इलाक़ा को तालीम , सेहत , रोज़गार और दीगर शोबों में मुसलसल नज़रअंदाज किया जा रहा है।

चीफ मिनिस्टर अपने ज़िला चित्तूर के लिए भारी रक़ूमात मंज़ूर कर रहे हैं। उन्हों ने बताया कि तेलंगाना के 10 अज़ला में सिर्फ़ तीन मेडिकल कॉलेजेस हैं जबकि राइलसीमा के चार अज़ला में हुकूमत ने चार मेडिकल कॉलेजेस क़ायम किए।

Top Stories