हैदराबाद दोनों रियासतों का सदर मुक़ाम नाक़ाबिले क़ुबूल

हैदराबाद दोनों रियासतों का सदर मुक़ाम नाक़ाबिले क़ुबूल

हैदराबाद 16 जनवरी (सियासत न्यूज़) अलहदा तेलंगाना की तशकील से मुताल्लिक़ मर्कज़ की सरगर्मियों की इत्तिला के बाद सीमा आंध्र क़ाइदीन की सरगर्मियों के पसे मंज़र में सदर तेलंगाना पोलीटिकल जे ए सी प्रोफेसर कूदंड राम राम ने आज कांग्रेस के सीनियर क़ाइद डाक्टर के केशव राव से मुलाक़ात की। इस मुलाक़ात में दोनों क़ाइदीन ने अलहदा तेलंगाना के हुसूल के बारे में हिक्मते अमली का जायज़ा लिया। उन्हों ने सीमा आंध्र क़ाइदीन पर तशद्दुद की हौसला अफ़्ज़ाई करने का इल्ज़ाम आइद किया और कहा कि वो चाहते हैं

कि पुरअमन अंदाज़ में रियासत की तक़सीम अमल में लाई जाए। केशव राव से मुलाक़ात के बारे में सवाल पर कूदंड राम राम ने कहा कि ताज़ा सयासी सूरते हाल पर बात चीत हुई और ज़रूरत पड़ने पर मुलाक़ात की तफ़सील का इन्किशाफ़ किया जाएगा । उन्हों ने बताया कि जे ए सी की जानिब से कल शहीदान तेलंगाना की यादगार के पास ख़ामोश धरना मुनज़्ज़म किया जाएगा जिस का आग़ाज़ सुबह 10 बजे होगा ।

इस धरने में समाज के मुख़्तलिफ़ शोबों से ताल्लुक़ रखने वाली अहम शख्सियतें हिस्सा लेंगी । कूदंड राम राम ने इस बात पर अफ़सोस का इज़हार किया कि सीमा आंध्र क़ाइदीन तेलंगाना की राह में रुकावट पैदा करने हैदराबाद में अपना इजलास मुनाक़िद कर रहे हैं लेकिन इस इजलास से उन्हें कोई फ़ायदा नहीं होगा क्यूँकि कोई भी ताक़त अब तेलंगाना की तशकील में रुकावट पैदा नहीं कर सकती।
उन्हों ने कहा कि सीमा आंध्र के क़ाइदीन नई दिल्ली जाकर हाई कमान से तेलंगाना के ख़िलाफ़ नुमाइंदगी कर रहे हैं ।

Top Stories