Friday , December 15 2017

हैदराबाद धमाकों की ज़िम्मेदारी क़बूल करने फ़र्ज़ी ई मेल्स ,नौजवान गिरफ़्तार

खेडा(गुजरात) 25 फरवरी:हैदराबाद बम धमाकों की ज़िम्मेदारी कुबूल करते हुए अपनी एक साबिक़ दोस्त और इस के रिश्तेदारों के नाम चंद मीडीया इदारों को फ़र्ज़ी ई मेल्स भेजने वाले 23 साला इंजीनीयरिंग तालिब-ए-इल्म को गुजरात पुलिस ने आज गिरफ़्ता

खेडा(गुजरात) 25 फरवरी:हैदराबाद बम धमाकों की ज़िम्मेदारी कुबूल करते हुए अपनी एक साबिक़ दोस्त और इस के रिश्तेदारों के नाम चंद मीडीया इदारों को फ़र्ज़ी ई मेल्स भेजने वाले 23 साला इंजीनीयरिंग तालिब-ए-इल्म को गुजरात पुलिस ने आज गिरफ़्तार करलिया ।

रियासत गुजरात के ज़िला खेडा सुपरिन्टेन्डेन्ट पुलिस मकारनद चावान ने पी टी आई से कहा कि शीवम वयास को आज रात गिरफ़्तार किया जो शख़्सी मुख़ासमत और इंतेक़ामी जज़बा के तहत चंद अफ़राद के नाम से फ़र्ज़ी ई मेल्स रवाना कररहा है ।पुलिस के मुताबिक़ वयास जिस की ज़हनी हालत ठीक नहीं है अपनी साबिक़ गर्लफ्रेंड इस के बाप और भाई के अलावा चंद दोस्तों को फंसाने के लिए फ़र्ज़ी ई मेल्स रवाना किया था ।

2010 के दौरान हुए हैं ।जर्मन बेकरी पर हुए धमाकों के मौके पर भी इस ने ऐसे ही ई मेल्स रवाना किया था । वयास ने आज चंद मीडीया इदारों को लड़की ,इस के बाप ,भाई और चंद दोस्तों के नाम से फ़र्ज़ी ई मेल्स भेजते हुए हैदराबाद धमाकों की ज़िम्मेदारी कुबूल करने का दावे किया था जिस का मक़सद उस लड़की और दूसरों से शख़्सी मुख़ासमत के तहत इंतेक़ाम लेना था । वयास के ख़िलाफ़ पुलिस ने मुक़द्दमा दर्ज करते हुए तहक़ीक़ात का आग़ाज़ कर दिया है।

TOPPOPULARRECENT