Monday , September 24 2018

हैदराबाद धमाकों के बाद पूरे मुल्क में चौकसी

नई दिल्ली, 22 फरवरी: ( पी टी आई) हैदराबाद में हुए सिलसिलावार धमाकों के पेशे नज़र मुल्क भर में सेक्युरिटी को चौकस कर दिया गया है। ख़ासकर बड़े शहरों के पर हुजूम इलाक़ों में पुलिस को अलर्ट रहने की हिदायत दी गई है। दिल्ली के इंडिया गेट और रेलव

नई दिल्ली, 22 फरवरी: ( पी टी आई) हैदराबाद में हुए सिलसिलावार धमाकों के पेशे नज़र मुल्क भर में सेक्युरिटी को चौकस कर दिया गया है। ख़ासकर बड़े शहरों के पर हुजूम इलाक़ों में पुलिस को अलर्ट रहने की हिदायत दी गई है। दिल्ली के इंडिया गेट और रेलवे स्टेशनों पर ख़ुसूसी चौकसी इख्तेयार की गई। दिल्ली पुलिस के सीनीयर ओहदेदार ने कहा कि शहर में सेक्युरिटी को सख़्त कर दिया गया है। महाराष्ट्रा कर्नाटक यूपी, गुजरात और दीगर रियास्तों में रेड अलर्ट का ऐलान करते हुए पुलिस को हिदायत दी गई है कि ख़ुसूसी चौकसी इख्तेयार की जाये।

महाराष्ट्रा के वज़ीर-ए-दाख़िला आर आर पाटील ने कहा कि मैंने पुलिस के सीनीयर ओहदेदारों से बातचीत की है और सेक्युरिटी को तेज़ करने की हिदायत दी है। हैदराबाद के धमाकों के बाद का‍उंनटर इंटेलीजेंस सेल ने इंडियन मुजाहिदीन के फिंगरप्रिंट हासिल किए हैं। इस ताल्लुक़ से इंटेलीजेंस को ख़ुसूसी सुराग़ हासिल हुए हैं कि इंडियन मुजाहिदीन कैडर ने दिलसुखनगर इलाक़ा में अपनी रसाई हासिल कर ली थीं।

हैदराबाद गुज़श्ता साल जुलाई से इंडियन मुजाहिदीन के असल निशाना पर था। इंडियन मुजाहिदीन के लीडर रियाज़ भटकल के अहकामात पर अमल करते हुए दो कारकुनों ने ये कार्रवाई अंजाम दी है। बताया जाता है कि रियाज़ भटकल सितंबर 2008 में दिल्ली में बाटला हाउस एनकाउंटर के बाद से पाकिस्तान में रुपोश है।

अगस्त 2012 में पुने बम धमाकों के सिलसिले में दिल्ली पुलिस की जानिब से गिरफ़्तार दो इंडियन मुजाहिदीन सैयद मक़बूल और इमरान ने पूछगिछ के दौरान इन्किशाफ़ किया था कि उन्होंने हैदराबाद के बेगम बाज़ार और ऐबिड्स के इलाक़ों में एक मोटर साईकल के ज़रीया गशत लगाई थी।

TOPPOPULARRECENT