हैदराबाद पुलिस को मतलूब शख़्स सऊदी अरब से हवालगी के बाद लखनऊ में गिरफ़्तार

हैदराबाद पुलिस को मतलूब शख़्स सऊदी अरब से हवालगी के बाद लखनऊ में गिरफ़्तार
Click for full image

हैदराबाद 19 जनवरी: हैदराबाद सिटी पुलिस और सी आई डी को मतलूब अबदुलअज़ीज़ उर्फ़ गड्डा अज़ीज़ को स्पेशल इन्वेस्टीगेशन टीम (एस आई टी) ने लखनऊ एयरपोर्ट पर गिरफ़्तार कर लिया। आला ज़राए ने बताया कि सऊदी अरब में गिरफ़्तार अज़ीज़ को सऊदी हुक्काम ने हिन्दुस्तान वापिस भेज दिया था जिस पर एस आई टी ने कार्रवाई की।

29 जुलाई साल 2001 में अबदुलअज़ीज़ को एस आई टी ने इस के दो साथी निसार अहमद और अब्दुल्लाह को गिरफ़्तार किया था और इस के क़बजे से बलजीम के रीवोलवर को बरामद किया था। एस आई टी ने अज़ीज़ के ख़िलाफ़ ताज़ीरात-ए-हिंद की दफ़ा 120 B (मुजरिमाना साज़िश), 153(A) (फ़िर्कावाराना मुनाफ़िरत फैलाना) इंडियन आर्म्स एक्ट के अलावा पासपोर्ट एक्ट के तहत मुक़द्दमा दर्ज किया था।

अज़ीज़ की ज़मानत पर रिहाई के बाद उसे साल 2004 में सिकंदराबाद मंदिर को मुबय्यना तौर पर धमाके से उड़ादीने के एक केस में था और इस केस की तहक़ीक़ात क्राईम इन्वेस्टीगेशन डिपार्टमेंट (सी आई डी) ने की थी। बताया जाता है कि साल 1996 में अज़ीज़ ने रूस और चेचन्या के दरमियान जंग में चेचन्या के लिए जिहाद किया था।

अबदुलअज़ीज़ सिटी आर्म्ड रेज़र वुड के रिटायर्ड कांस्टेबल महताब अली का बेटा है और वो फ़र्ज़ी पासपोर्ट पर सऊदी अरब रवाना हुआ था जहां पर उस के ख़िलाफ़ मुक़द्दमा दर्ज करते हुए सऊदी पुलिस ने उसे गिरफ़्तार करके जेल में महरूस रखा था। स्पेशल इन्वेस्टीगेशन टीम जो लखनऊ के लिए रवाना हुई है, गिरफ़्तारी के बाद उसे हैदराबाद के चिफ मेट्रोपोलिटन मजिस्ट्रेट मीटिंग में पेश किया जायेगा।

Top Stories