Friday , December 15 2017

हैदराबाद में अमरीकी शहरियों को एहतियात-ओ-चौकसी की हिदायत

हैदराबाद 27 जनवरी :अलहदा तेलंगाना के मुतालिबे पर एहितजाजी जलसों और मुज़ाहिरों के पेश नज़र अमरीकी वज़ारत-ए-ख़ारजा ने हैदराबाद में मुक़ीम अपने तमाम शहरियों को हिदायत की है कि वो 4 फरवरी तक एहतियात-ओ-चौकसी इख़तियार करें । हैदराबाद में वाक़

हैदराबाद 27 जनवरी :अलहदा तेलंगाना के मुतालिबे पर एहितजाजी जलसों और मुज़ाहिरों के पेश नज़र अमरीकी वज़ारत-ए-ख़ारजा ने हैदराबाद में मुक़ीम अपने तमाम शहरियों को हिदायत की है कि वो 4 फरवरी तक एहतियात-ओ-चौकसी इख़तियार करें । हैदराबाद में वाक़ये अमरीकी कौंसुलेट जनरल से आज जारी एक सहाफ़ती आलामीया में कहा गया है कि एम आई एम के ओवैसी बिरादरान की गिरफ्तारियों पर भी एहितजाजी मुज़ाहिरे होसकते हैं जिन से गड़बड़ भी होसकती है ।

मर्कज़ी वज़ीर दाख़िला ने 28 दिसंबर को एलान किया था कि अंदरून एक माह मसला तेलंगाना पर फैसले का एलान किया जाएगा । जिस के पेश नज़र आंध्र प्रदेश में अलहदा तेलंगाना के हामियों और मुख़ालिफ़ीन ने अपनी सरगर्मियों में ज़बरदस्त शिद्दत पैदा करदिया है ।

हैदराबाद में अमरीकी क़ौंसलख़ाना से जारी इस बयान में मज़ीद कहा गया है कि मज़हबी-ओ-क़ौमी तहवारों के लिये दी गई तातीलात के दौरान कई एक वाक़ियात पेश आसकते हैं । मसला तेलंगाना पर इमकानी फैसला मुक़ामी सयासी क़ाइदीन की गिरफ्तारियों के ख़िलाफ़ शहर भर में मुज़ाहिरों का अंदेशा भी ज़ाहिर किया गया है । एहतिजाज और मुज़ाहिरे शहरी गड़बड़ , ट्रैफिक की आमद-ओ-रफ़त में रुकावट , बंद , मामूल के ख़िदमात में ख़लल का सबब भी बिन सकते हैं । कौंसिल जनरल के बयान में अमरीकी शहरियों को मश्वरा दिया गया है कि वो एसे मुक़ामात का रुख़ ना करें जहां एहतिजाज और मुज़ाहिरे किए जाते हैं और आम तौर पर वसी तर एहतियात-ओ-चौकसी इख़तियार की जाये ।

TOPPOPULARRECENT