Saturday , December 16 2017

हैदराबाद में इंटरनैशनल पार्टनरशिप समिट का एहतिमाम

हैदराबाद । 17 नवंबर : ( पी टी आई ) : रियासत आंधरा प्रदेश को इंटरनैशनल पार्टनरशिप समिट की मेहमान नवाज़ी का शरफ़ हासिल होगा । जब कि 11 ता 13 जनवरी 2012 समिट का हैदराबाद में इनइक़ाद होगा । नौ साल के वक़फ़ा के बाद समेट का एहतिमाम किया जा रहा है । इस का

हैदराबाद । 17 नवंबर : ( पी टी आई ) : रियासत आंधरा प्रदेश को इंटरनैशनल पार्टनरशिप समिट की मेहमान नवाज़ी का शरफ़ हासिल होगा । जब कि 11 ता 13 जनवरी 2012 समिट का हैदराबाद में इनइक़ाद होगा । नौ साल के वक़फ़ा के बाद समेट का एहतिमाम किया जा रहा है । इस का अहम मक़सद अहम शोबा जात जैसे तालीम , अस्क़ल डीवलपमनट , सेहत निगहदाशत , फार्मा सेव टेक्कल्स , इन्फ़ार्मेशन टैक्नालोजी , सयाहत-ओ-ग़िज़ा पैदावार में सरमाया कारी के लिए तवज्जा मर्कूज़ करना है ।

रियास्ती वज़ीर भारी सनअतें डाक्टर जय गीता रेड्डी ने ये बात बताई । उन्हों ने कहा कि हिंदूस्तान के बड़े सनअत कारों के इलावा इस समेट मैं ज़ाइद अज़ 30 ममालिक के सनअती वफ़ूद को मदऊ किया जा रहा है । यहां प्रैस कान्फ़्रैंस से ख़िताब करते हुए डाक्टर जय गीता रेड्डी ने बताया कि आंधरा प्रदेश को पुरकशिश सरमाया कारी मुक़ाम की हैसियत से पेश करने की ग़रज़ से अमरीका , यूरोप , जापान , कोरिया और तायवान में रोड शूज़ का एहतिमाम किया जाएगा । उन्हों ने मज़ीद बताया कि इस समेट के ज़रीया बैरूनी कंपनीयों के साथ शराकतदारी के लिए भी प्लेटफार्म मुहय्या किया जाएगा ।

उन्हों ने कहा कि चीफ़ मिनिस्टर आंधरा प्रदेश की सदारत में इस ज़िमन में एक असटीरनग कमेटी तशकील दी जाएगी जब कि इस समेट का मर्कज़ी वज़ारत कॉमर्स , हुकूमत आंधरा प्रदेश और सी आई आई की जानिब से मुशतर्का तौर पर एहतिमाम किया जा रहा है ।।

TOPPOPULARRECENT