Saturday , December 16 2017

हैदराबाद में बिस्कुटस और चॉकलेट फ़ैक्ट्री इंडोनेशियाई वफ़द की चीफ़ मिनिस्टर से मुलाक़ात

$हैदराबाद 16 नवंबर ( सियासत न्यूज़ ) इंडोनेशिया-ए-से ताल्लुक़ रखने वाला मयारा ग्रुप ( इन बसको ) नामी इदारा ने रियासत आंधरा प्रदेश में हज़ार करोड़ रूपियों के ख़र्च से बिस्कुटस चॉकलेट और दीगर ग़िज़ाई अशीया की तैय्यारी की सनअत क़ायम करने केलि

$हैदराबाद 16 नवंबर ( सियासत न्यूज़ ) इंडोनेशिया-ए-से ताल्लुक़ रखने वाला मयारा ग्रुप ( इन बसको ) नामी इदारा ने रियासत आंधरा प्रदेश में हज़ार करोड़ रूपियों के ख़र्च से बिस्कुटस चॉकलेट और दीगर ग़िज़ाई अशीया की तैय्यारी की सनअत क़ायम करने केलिए आगे आई है । ज़राए ने बताया कि मज़कूरा इदारा का एक नुमाइंदा वफ़द गुज़शता रोज़ चीफ़ मिनिस्टर मिस्टर एन किरण कुमार से मुलाक़ात करके मुजव्वज़ा तजवीज़ से वाक़िफ़ करवाया ।

बैरून-ए-मुमालिक सरमाया दारों को राग़िब करने केलिए साल 2008 में मयारा इदारा हिंदूस्तान आकर चिनाई में अनबसको इंडिया के नाम से अपना इलाक़ाई दफ़्तर क़ायम किया था । इस इदारा की जानिब से फ़िलहाल कोपीको चौकी चौकी दानशा-ए-और दीगर ब्रांड्स के नाम से बिस्कुटस चॉकलेट और दीगर अशीया इंडोनेशिया-ए-में तैय्यार कर के वहां से दरआमद के बाद मलिक गीर सतह पर सरबराह कररहा है ।

हिंदूस्तान में अपने ज़ाती सनअत के क़ियाम केलिए रियासत आंधरा प्रदेश को मुंतख़ब किया है । अंदरून छः साल 1,032करोड़ रूपियों के ख़र्च से क़ियाम शुदणी इस फ़याकटरी में 22 हज़ार 500 अफ़राद को रोज़गार मिलने का इमकान है । कंपनी के वफ़द ने चीफ़ मिनिस्टर से मुलाक़ात कर के सरमाया कारी और रोज़गार से मुताल्लिक़ तमाम तफ़सीलात को पेश किया है ।

फ़याकटरी के क़ियाम केलिए हैदराबाद के मुज़ाफ़ात में 20 एकड़ अराज़ी फ़राहम करने के इलावा सब्सीडी और दीगर चीज़ों में तआवुन फ़राहम करने की ख़ाहिश की गई। इस मौक़ा पर चीफ़ मिनिस्टर ने इंडोनेशिया-ए-के वफ़द से ख़ाहिश की कि वो नई सनअत पर तमाम तर तफ़सीलात फ़राहम करें । इस से क़बल वज़ीर भारी सनअत डाक्टर गीता रेड्डी के इलावा इस महिकमा के आली ओहदेदारों के साथ एक इजलास भी मुनाक़िद हुआ । इस मौक़ा पर वज़ीर ने बताया कि 2010-15 सनअती पालिसी के तहत मयारा के साथ तआवुन किया जाएगा ।

TOPPOPULARRECENT