Thursday , November 23 2017
Home / AP/Telangana / हैदराबाद में मज़ीद बारिश की वार्निंग

हैदराबाद में मज़ीद बारिश की वार्निंग

हैदराबाद 02 सितम्बर: महकमा-ए-मौसीमीयत की तरफ से शहरे हैदराबाद में मज़ीद बारिश की वार्निंग जारी की गई है जिसके बाद ग्रेटर हैदराबाद म्युन्सिपल कॉर्पोरशन के अफ़्सर चौकस हो गए हैं और कल हुई तेज़् बारिश के नुक़्सानात को देखते हुए एहतियाती इक़दामात किए जा रहे हैं।

हुसैन सागर की आबी सतह में कमी आगई है क्युं कि इस से बड़े पैमाना पर पानी को ख़ारिज किया गया था। नशीबी इलाक़ों से अवाम को महफ़ूज़ मुक़ामात पर मुंतक़िल किया जा रहा है। उसी दौरान ख़लीज बंगाल में हवा के कम दबाओ का इलाका बना हुआ है जिसके ज़ेरे असर महकमा-ए-मौसीमीयत ने आइन्दा 24 घंटों के दौरान दोनों रियासतों में तेज़ बारिश की वार्निंग जारी की है।ग्रेटर हैदराबाद म्युन्सिपल कॉर्पोरशन ने अपने हुदूद में1997 इमारतों की निशानदेही की है जिनमें से 800 इमारतें पुरानी और मख़दूश हालत में है जिनको फ़ौरी तौर पर मुनहदिम करने की ज़रूरत है।

शहर में तेज़ बारिश और महकमा-ए-मौसीमीयत की तरफ से बारिश की वार्निंग के पेश-ए-नज़र हुक्काम ने कई मख़दूश इमारतों को मुनहदिम कर दिया और नशीबी इलाक़ों में रहने वालों को महफ़ूज़ मुक़ामात पर मुंतक़िल कर दिया गया।

कमिशनर ग्रेटर हैदराबाद म्युन्सिपल कॉर्पोरशन जनार्धन रेड्डी ने टाउन प्लैनिंग के अफ़िसरों के साथ एक मीटिंग मुनाक़िद करते हुए पुरानी और ख़स्ता इमारतों को मुनहदिम करने के सिलसिले में मुख़्तलिफ़ हिदायतें दें। इस सिलसिला में कॉर्पोरशन के बाज़ सर्किलों में काम शुरू हो चुका है।

जीएचएमसी के कंट्रोल रुम से बारिश के बाद आज की सूरत-ए-हाल का तफ़सीली तौर पर जायज़ा लिया गया। दोनों शहरों में हुई बारिश और आइन्दा 24 घंटों में बारिश की वार्निंग के पेश-ए-नज़र वज़ीर-ए-बिजली जगदीश्वर रेड्डी ने अफ़िसरों के साथ मीटिंग मुनाक़िद की। हैदराबाद शहर के अलावा तेलंगाना रियासत में बिजली के मुलाज़मीन को हंगामी हालात से निमटने के लिए मुतहर्रिक रहने की हिदायत दी है और वक़तन फ़वक़तन अवाम की शिकायतों को दूर करने की भी हिदायत दी।

TOPPOPULARRECENT