Saturday , December 16 2017

हैदराबाद में सऊदी क़ौंसिलख़ाना के क़ियाम के लिए तआवुन की ख़ाहिश

बज़्म उस्मानिया जद्दा सऊदी अरबिया के सदर जनाब आरिफ़ कुरैशी ने डिप्टी चीफ मिनिस्टर तेलंगाना जनाब मुहम्मद महमूद अली को एक मकतूब रवाना करते हुए बज़्म उस्मानिया की जानिब से उन्हें और तेलंगाना राष़्ट्रा समीति को मुबारकबाद दी कि उस की ज

बज़्म उस्मानिया जद्दा सऊदी अरबिया के सदर जनाब आरिफ़ कुरैशी ने डिप्टी चीफ मिनिस्टर तेलंगाना जनाब मुहम्मद महमूद अली को एक मकतूब रवाना करते हुए बज़्म उस्मानिया की जानिब से उन्हें और तेलंगाना राष़्ट्रा समीति को मुबारकबाद दी कि उस की जद्दो जहद, काविशों और पुरज़ोर तहरीक की वजह तेलंगाना एक हक़ीक़त बना है।

आरिफ़ कुरैशी ने अपने मकतूब में बज़्म उस्मानिया की सरगर्मियों का तफ़सील से ज़िक्र करते हुए डिप्टी चीफ मिनिस्टर को गल्फ़ एन आर आइज़ को दर्पेश मसाइल से वाक़िफ़ करवाया।

उन्हों ने कहा कि सऊदी अरबिया में 5 लाख से ज़्यादा हैदराबादी काम कर रहे हैं। इस लिए हैदराबाद में सऊदी अरबिया के कौंसुलेट का क़ियाम ज़रूरी है ताकि हैदराबादियों को सहूलत और आसानी हो।

इस सिलसिले में उन्हों ने डिप्टी चीफ मिनिस्टर से तआवुन की ख़ाहिश की। गल्फ़ एन आर आइज़ को वोट देने का हक़ दिया जाए। आरिफ़ कुरैशी ने इस उम्मीद का इज़हार किया कि डिप्टी चीफ मिनिस्टर उन की तजावीज़ पर हमदर्दाना ग़ौर करेंगे।

TOPPOPULARRECENT