Wednesday , January 17 2018

हैदराबाद में 54 जंक्शन पर 20,000 करोड़ रुपये लॉगती फ़्लाई ओवर्स की तामीर

हैदराबाद 04 जनवरी: हैदराबाद में ट्रैफ़िक की आमद-ओ-रफ़्त में रुकावटों को दूर करने के मक़सद हुकूमत तेलंगाना ने 20,000 करोड़ रुपये के मसारिफ़ से 54 जंक्शनस पर फ़्लाई ओवर्स की तामीर का एक प्रोजेक्ट का आग़ाज़ किया है।

स्ट्रेटेजिक रोड डेवलपमेंट प्लान(एस आर डी पी) के एक हिस्से के तौर पर प्रोजेक्ट के पहले मरहले के लिए कासू ब्रह्मानंद रेड्डी (के बी आर) पार्क के बाब उलदअखिला पर संग-ए-बुनियाद रखा गया।

इस तक़रीब में मर्कज़ी वज़ीर मेहनत बंडारू दत्तात्रेय, तेलंगाना के डिप्टी चीफ़ मिनिस्टर मुहम्मद महमूद अली, रियासती वुज़रा के टी रामा राव‌, तिला सानीश्रीनिवास यादव, नावनी नरसिम्हा रेड्डी, पी महेंद्र रेड्डी और राज्य सभा के रुकन के केशव राव‌ और दूसरों ने शिरकत की।

रामा राव‌ ने कहा कि हैदराबाद की आबादी पहले ही एक करोड़ से बढ़ गई है और किसी को इस बात पर हैरत नहीं होनी चाहीए कि तमाम शोबों में शहर की तेज़-रफ़्तार तरक़्क़ी के पेश नज़र आइन्दा दस साल में ये 10 करोड़ हो जाएगीगी। के टी आर ने कहा कि इस हक़ीक़त को मलहूज़ रखते हुए और शहरीयों को सहूलतों की फ़राहमी के लिए 20,000 करोड़ रुपये के मसारिफ़ से सड़कों की तामीर-ओ-तरक़्क़ी के प्राजेक्टस शुरू किए गए हैं। बंडारू दत्तात्रेय ने कहा कि हैदराबाद को एक आलमी शहर बनाने के लिए बड़े पैमाने पर इंफ्रास्ट्रक्चर का फ़रोग़ नागुज़ीर है।

बंडारू दत्तात्रेय ने कहा कि हमा सतही फ़्लाई ओवर्स इस शहर में एक नए दौर का आग़ाज़ साबित होंगे। बढ़ती हुई सहूलतों के साथ तरक़्क़ी और रोज़गार के मवाक़े में इज़ाफ़ा होगा।

TOPPOPULARRECENT