Thursday , January 18 2018

हैदराबाद मेट्रो रेल एक बेहतरीन प्रोजेक्ट होगा

हैदराबाद 9 जुलाई ( सियासत न्यूज़ ) हैदराबाद मेट्रो रेल के मैनेजिंग डायरेक्टर एन वी एस रेड्डी ने कहा कि वो मेट्रो प्रोजेक्ट के ज़रीए शहर हैदराबाद को एक आलमी शहर बनाने का इरादा रखते हैं। उन्हों ने कहा कि शहर हैदराबाद मेट्रो प्रोजेक

हैदराबाद 9 जुलाई ( सियासत न्यूज़ ) हैदराबाद मेट्रो रेल के मैनेजिंग डायरेक्टर एन वी एस रेड्डी ने कहा कि वो मेट्रो प्रोजेक्ट के ज़रीए शहर हैदराबाद को एक आलमी शहर बनाने का इरादा रखते हैं। उन्हों ने कहा कि शहर हैदराबाद मेट्रो प्रोजेक्ट की तकमील के बाद हिमा मक़्सदी और दोस्ताना शहर बन जाएगा।

उन्हों ने कहा कि मेट्रो रेल को बस डीपोज़ , एम एम टी एस स्टेशनों से मरबूत किया जाएगा । इस प्रोजेक्ट से सड़कों पर ट्रैफिक दबाव में कमी आएगी और आलूदगी कम होगी । उन्हों ने डाक्टर ई फ़र्नांडीज़ से इस बात की ख़ाहिश की कि किसी एक मेट्रो स्टेशन पर आलमी दर्जा का मैटरनिटी हॉस्पिटल क़ायम किया जाए।

उन्हों ने कहा कि बाईसकिल स्टेशन के क़ियाम के लिए बाइसिकलिंग क्लब , जी एच एम सी , एच एम डी ए और ए पी आई आई सी से इश्तिराक किया जा रहा है । इस मौक़ा पर चन्द्र शेखर सिंह , रणजीत कुमार , प्रीति पूजा और दीगर मौजूद थे ।

TOPPOPULARRECENT