Saturday , July 21 2018

हैदराबाद हाईकोर्ट की तक़सीम का जल्द फ़ैसला ज़रूरी

हैदराबाद 01 अगस्त:टी आर एस के रुकने पार्लियामेंट और चीफ़ मिनिस्टर के चंद्रशेखर राव‌ की दुख़तर कवीता ने मर्कज़ी वज़ीर-ए-दाख़िला राज नाथ सिंह पर ज़ोर दिया कि वो हैदराबाद हाईकोर्ट की तक़सीम का फ़ैसला जल्द से जल्द करें। इस तक़सीम के अमल को तात्तुल का शिकार बनाया गया है।

दोनों रियासतें के दरमयान ओहदेदारों की तक़सीम भी ज़ेर अलतवा है। कवीता ने नई दिल्ली में वज़ीर-ए-दाख़िला से मुलाक़ात करते हुए उन पर ज़ोर दिया कि वो फ़ौरी इस मसले को हल करें बादअज़ां अख़बारी नुमाइंदों से बातचीत करते हुए उन्होंने मर्कज़ पर इल्ज़ाम आइद किया कि वो तेलंगाना रियासत और इस के अवाम के मसाइल को नज़रअंदाज कर रहा है।

उन्होंने इल्ज़ाम आइद किया कि चीफ़ मिनिस्टर चंद्रबाबू नायडू इन दो अहम मसाइल की राह में रुकावट बिन रहे हैं । हम ने पार्लियामेंट में ख़ामोश एहतेजाज भी किया है ताके हाईकोर्ट की तक़सीम-ए-अमल में भी लाई जाये और ओहदेदारों की भी तक़सीम पूरी होसके।

अगर मर्कज़ ने इन दो अहम मसाइल पर चंद्रबाबू नायडू से राय तलब की है इस के बावजूद वो ख़ामोशी इख़तियार किए हुए हैं। उन्होंने मुतालिबा किया कि मर्कज़ काबीना की तरफ से सदर जमहूरीया परनब मुख‌र्जी से दरख़ास्त की जाती है तो इस मसले की दोस्ताना यकसूई मुम्किन है।

TOPPOPULARRECENT