Tuesday , December 19 2017

हैदराबाद ज़कात एंड च्यारटीबल ट्रस्ट “Gems of the Nationa” की तलाश

हैदराबाद जनाब ग़ियास उद्दीन बाबू ख़ान चेयरमेन हैदराबाद ज़कात एंड च्यार्टीबल ट्रस्ट ने कहा कि SSC ता पोस्ट ग्रैज्युएशन के वो तलबा जिन्हों ने 90% और इस से ज़ाइद निशानात हासिल किए हैं और जिन के वालदैन की माहाना आम्दनी 6,000 रुपया से कम हूँ उन्

हैदराबाद जनाब ग़ियास उद्दीन बाबू ख़ान चेयरमेन हैदराबाद ज़कात एंड च्यार्टीबल ट्रस्ट ने कहा कि SSC ता पोस्ट ग्रैज्युएशन के वो तलबा जिन्हों ने 90% और इस से ज़ाइद निशानात हासिल किए हैं और जिन के वालदैन की माहाना आम्दनी 6,000 रुपया से कम हूँ उन्हें “Gems of the Nation Award” से नवाज़ा जाएगा।

जिस में मेडल के साथ फी कस 10,000/- रुपया दिए जाएंगे। उन्हों ने कहा कि पराईवेट स्कूल और कोलेज‌ के तलबा जिन्हों ने 95% और इस से ज़ाइद निशानात हासिल किए हैं और गर्वनमेंट-ओ-एडेड स्कूल‍ ओ‍ कोलेज‌ के तलबा के लिए जिन्हों ने 90% और इस से ज़ाइद निशानात हासिल किए हैं उन्हें मज़कूरा एवार्ड के लिए मुंतख़ब किया जाएगा।

इलावा अज़ीं हसब-ए-मामूल स्कोलरशिप भी दी जाएगी। इंटरमीडीयट साल अव्वल-ओ-दोम में काम्याब तलबा से ख़ाहिश है कि वो 10 मई से क़ब्ल ट्रस्ट ऑफ़िस वाके बेगम पेट पर फ़ार्म दाख़िल करें और अज्ला के तलबा अपने मुताल्लिक़ा इंसपेक्टर HZCT से रब्त करें।

अज़ला तेलंगाना के लिए फ़ोन नंबर 9866556873 , राइलसीमा के लिए 9866556847 और साहिली आंधरा के लिए 9866556841 पर रब्त करें।

चेयरमेन ने कोलेज इंतिज़ामीया और प्रिंसिपल से अपील की है कि वो मत्लूबा निशानात हासिल करने वाले मुस्तहिक़ तलबा-ए-को फ़ार्म दाख़िल करने में रहनुमाई करें ताकि मुस्तहिक़ तलबा‍ इस एवार्ड से महरूम ना हों।

TOPPOPULARRECENT