Wednesday , December 13 2017

हैलीकाप्टर अस्क़ाम , डाक्टर वाई ऐस आर के रोल की तहक़ीक़ात का मुतालिबा

हैदराबाद 18 फरवरी : ( सियासत न्यूज़ ) : तेलगु देशम पार्टी ने हैली कापटरस अस्क़ाम की जड़ें आंधरा प्रदेश में पैवस्त होने पर शकूक का इज़हार करते हुए हैली कापटरस की ख़रीदी में साबिक़ चीफ़ मिनिस्टर डाक्टर राज शेखर रेड्डी के रोल की तहक़ीक़

हैदराबाद 18 फरवरी : ( सियासत न्यूज़ ) : तेलगु देशम पार्टी ने हैली कापटरस अस्क़ाम की जड़ें आंधरा प्रदेश में पैवस्त होने पर शकूक का इज़हार करते हुए हैली कापटरस की ख़रीदी में साबिक़ चीफ़ मिनिस्टर डाक्टर राज शेखर रेड्डी के रोल की तहक़ीक़ात कराने का मुतालिबा क्या । हैलीकाप्टर अस्क़ाम मुल्क भर में मौज़ू बेहस बना हुआ है जिस की लपेट में आंधरा प्रदेश का नाम भी गूंज रहा है ।

तेलगु देशम के तर्जुमान रेवन्त रेड्डी ने मीडीया से बातचीत करते हुए कहा कि हैली कापटरस अस्क़ाम बोफोर्स तर्ज़ का अस्क़ाम है । उस की सुप्रीम कोर्ट की निगरानी में तहक़ीक़ात कराने की ज़रूरत है । उन्हों ने कहा कि अस्क़ाम में जिन के नाम लिए जा रहे हैं । उन के रास्त बलरासत राज शेखर रेड्डी अरकान ख़ानदान से ताल्लुक़ात हैं ।

हैली कापटरस की ख़रीदी में अम्मार डायरैक्टर के कलीदी रोल अदा करने की ख़बरें मौसूल होरही हैं जो डाक्टर राज शेखर रेड्डी के ख़ास दोस्तों में शुमार होते हैं ।

हैली कापटरस अस्क़ाम का मंज़रे आम पर आना और चंद माह क़बल बेगम पेट अर पोर्ट पर सरकारी हैलीकाप्टर जल कर ख़ाकसतर हो जाने पर उन के शकूक को मज़ीद तक़वियत मिल रही है जिस हैलीकाप्टर पर सालाना 15 करोड़ रुपय ख़र्च होते थे वो राज शेखर रेड्डी के इस्तिमाल में भी नहीं था ।

उन्हों ने हैली कापटरस की ख़रीदी में राज शेखर रेड्डी के रोल की भी तहक़ीक़ात कराने पर ज़ोर दिया ।बल्कि वो हैदराबाद की ग़ैर सरकारी तंज़ीमों से भी मदद हासिल कर रहे हैं।

TOPPOPULARRECENT