Thursday , December 14 2017

हक़्क़ानी नॆट् वर्क को इनटलीजॆन्स मवाद से दूर रखने का मुतालिबा

वाशिंगटन, 02 नवंबर (पी टी आई) अमरीका ने पाकिस्तान से ये यक़ीनी बनाने के लिए कहा है कि इनटलीजॆन्स मालूमात तक हक़्क़ानी नॆ वर्क की रसाई ना होने पाए जो इस ख़तरनाक दहश्तगर्द ग्रुप को कुचलने की कोशिशों का हिस्सा है जिस ने अफ़्ग़ानिस्तान में

वाशिंगटन, 02 नवंबर (पी टी आई) अमरीका ने पाकिस्तान से ये यक़ीनी बनाने के लिए कहा है कि इनटलीजॆन्स मालूमात तक हक़्क़ानी नॆ वर्क की रसाई ना होने पाए जो इस ख़तरनाक दहश्तगर्द ग्रुप को कुचलने की कोशिशों का हिस्सा है जिस ने अफ़्ग़ानिस्तान में अमरीकी मुफ़ादात पर हमले किए हैं।

ओबामा नज़म-ओ-नसक़ के सीनीयर ओहदादार ने कहा कि ऐसी कई चीज़ें हैं जो हक़्क़ानी नट वर्क को पाकिस्तानी सिम्त से ख़तन करने में सहूलत बख़श हो सकती हैं, और ये सरहद की अफ़्ग़ान सिम्त पर अमरीकी कोशिशों केलिए निहायत मुआविन होंगी। ऐसी चीज़ों में ये यक़ीनी बनाना शामिल है कि इनटलीजॆन्स मालूमात हक़्क़ानी नट वर्क तक ना पहुंचने पाइं, वो असरी धमाको आलात (आई ई डी) के मसाइल से निमटें, वो मालीयाती वसाइल या फ़ंडज़ के बहाव से फ़ायदा ना उठाएं, और हम ख़ुसूसीयत से ऐसे इलाक़ों से निमटें जहां हमें हक़्क़ानी नट वर्क और तालिबान की मौजूदगी का इलम ही, जिन में सरहद के पास बाअज़ कलीदी शहर शामिल हैं।

यही मसला वज़ीर-ए-ख़ारजा हलारी क्लिन्टन ने अपने हालिया सफ़र ईस्लामाबाद के दौरान उठाया था।ओहदादार ने कहा, हम ने उन के साथ बहुत ही क़रीबी रब्त के साथ काम जारी रखा हुआ है, और (पाकिस्तानी फ़ौजी सरबराह) जनरल (इशफ़ाक़ परवेज़) क्यानी और सीवीलीन क़ियादत ने ख़ुद को पाबंद अह्द बनाया है कि ज़रूरी कार्यवाहीयां करेंगे और (हक़्क़ानी नट वर्क को) कुचलने में इआनत करेंगी। मैं समझता हूँ, सैक्रेटरी ने वाज़िह करदिया कि हम तमाम को आने वाले दिनों और हफ़्तों ना कि महीनों और बरसों में पेशरफ़त की नुमायां अलामतें देखने की ज़रूरत है।

TOPPOPULARRECENT