हक़ बाज़ तलबी : कुल जमाती मुशावरत का इशारा

हक़ बाज़ तलबी : कुल जमाती मुशावरत का इशारा
नई दिल्ली, 18 अक्तूबर (पी टी आई) इलैक्शन कमीशन की जानिब से हक़ बाज़ तलबी की ताईद ना किए जाने के सिर्फ एक रोज़ बाद वज़ीर-ए-क़ानून सलमान ख़ुरशीद ने कहा कि हुकूमत, टीम अन्ना की इस तजवीज़ पर ग़ौर-ओ-ख़ौज़ कर रही है जिस के ज़रीया इलैक्ट्रॉल इस्लाहात के

नई दिल्ली, 18 अक्तूबर (पी टी आई) इलैक्शन कमीशन की जानिब से हक़ बाज़ तलबी की ताईद ना किए जाने के सिर्फ एक रोज़ बाद वज़ीर-ए-क़ानून सलमान ख़ुरशीद ने कहा कि हुकूमत, टीम अन्ना की इस तजवीज़ पर ग़ौर-ओ-ख़ौज़ कर रही है जिस के ज़रीया इलैक्ट्रॉल इस्लाहात के लिए कल जमाती मुशावरत केलिए गुंजाइश पैदा की जा सके।

उन्हों ने कहा कि मुंख़बा नुमाइंदों की बाज़ तलबी के हक़ पर अमल आवरी मुश्किल ज़रूर है, लेकिन हुकूमत इस तजवीज़ पर ग़ौर कर रही है। एशीयन फ़ोर्म बराए ग्लोबल गवर्नैंस के एक इजलास से ख़िताब करते हुए मिस्टर ख़ुरशीद ने कहा कि हमारे पास एक इंतिहाई मुस्तहकम-ओ-मज़बूत लॉबी है जो हम से मुस्तर्द कर दिए जाने के हक़ को मुतआरिफ़ करने की ज़रूरत पर सवालात पूछ रही है।

इलावा अज़ीं हक़ बाज़ तलबी के इतलाक़ का भी मुतालिबा इंतिहाई मुस्तहकम होता जा रहा है जो दरअसल अमरीका और यूरोप के ख़ुसूसी तौर पर बलदी इंतिख़ाबात में एक मख़सूस गोशा कर रहा है। सलमान ख़ुरशीद ने कहा कि वज़ारत क़ानून ने इस मौज़ू पर एक तवील नोट तैय्यार किया है।

Top Stories