Tuesday , December 19 2017

हज़ारे की अलालत ,कोर कमेटी का इजलास मंसूख़

मुंबई, ०१ जनवरी: (पी टी आई) अन्ना हज़ारे की अलालत के सबब टीम अना कोर कमेटी का 2 और 3 जनवरी को रालीगाँ सिद्धि में मुनाक़िद शुदणी इजलास मुल्तवी करदिया गया है। हज़ारे के एक क़रीबी साथी सुरेश पठारे ने कहा कि अना जी की अलालत के सबब कोर कमेटी का इ

मुंबई, ०१ जनवरी: (पी टी आई) अन्ना हज़ारे की अलालत के सबब टीम अना कोर कमेटी का 2 और 3 जनवरी को रालीगाँ सिद्धि में मुनाक़िद शुदणी इजलास मुल्तवी करदिया गया है। हज़ारे के एक क़रीबी साथी सुरेश पठारे ने कहा कि अना जी की अलालत के सबब कोर कमेटी का इजलास मंसूख़ करदिया गया है।

4-5 दिन में नई तारीख़ का ऐलान किया जाएगा। हज़ारे और उन के साथीयों ने रालीगा सिद्धि में अपना इजलास मुनाक़िद करने का फ़ैसला किया था ताकि रिश्वत सतानी के ख़िलाफ़ मुहिम में मुस्तक़बिल की हिक्मत-ए-अमली को क़तईयत दी जा सके।

74 साला हज़ारे ने कमज़ोर लोक पाल बिल के ख़िलाफ़ 28 दिसम्बर को नासाज़ी-ए-सेहत और अवाम को गरमजोशाना रद्द-ए-अमल ना मिलने के सबब अपना तीन रोज़ा बरत मंसूख़ करदिया था और दूसरे दिन वो अपने गाँव वापिस हो गए थे। एहतिजाज के मुक़ाम पर अवाम की बहुत कम तादाद पहूंचने से मायूस हुए बगै़र हज़ारे ने इन पाँच रियास्तों में कांग्रेस के ख़िलाफ़ मुहिम चलाने की धमकी दी है जहां इंतिख़ाबात मुनाक़िद शुदणी हैं।

TOPPOPULARRECENT