Saturday , December 16 2017

क़र्ज़ इस्कीम से इस्तेफ़ादा करने तलबा से ख़ाहिश

डिप्टी कमिशनर डाक्टर पी सी जाफ़र की तरफ से जारी एक ख़बर नामा के मुताबिक़ वधारती नीधि इस्कीम को ज़िला में लागू किया जा रहा है।

डिप्टी कमिशनर डाक्टर पी सी जाफ़र की तरफ से जारी एक ख़बर नामा के मुताबिक़ वधारती नीधि इस्कीम को ज़िला में लागू किया जा रहा है।

इस के तहत प्रोफेशनल कोर्स जैसे कि इंजीनियरिंग, एम एस, बी एच एम एस, बीवी एम एस और मार्केटिंग जैसे कोर्स में दाख़िला लेने वाले तलबा इस्कीम से क़र्ज़ हासिल करने के मुस्तहिक़ होंगे।

मज़कूरा स्कीम साल बराए 2013-14के लिए होगी। क़र्ज़ के हुसूल के ख़ाहिशमंद तलबा को चाहीए कि वो अपनी दरख़ास्तें मा तमाम तालीमी अस्नादात के नकोलात और अपने सरपरस्तों की सालाना आमदनी दो लाख रुपये का सर्टीफ़िकेट के साथ 25 जून तक डिप्टी कमिशनर ऑफ़िस में दाख़िल करें और सी ई टी में 20 हज़ार रैंक जिस के होंगे वही इस इस्कीम से इस्तेफ़ादा हासिल करसकते हैं।

ख़्याल रहे कि दरख़ास्त गुज़ार बीदर का मुतवत्तिन होना ज़रूरी है और क़र्ज़ की मंज़ूरी के तमाम इख़्तयारात डिप्टी कमिशनर की क़ियादत में बनाई गई कमेटी को हासिल होंगे तमाम दरख़ास्तों का जांच के बाद ही मुसहतक़ तलबा‍ को क़र्ज़ की फ़राहमी के लिए सिफ़ारिश की जाएगी। दरख़ास्त के साथ सी ई टी रैंक और अपना बायोडाटा भी मुंसलिक करना होगा। मालूमात के लिए दफ़्तर औक़ात में इस फ़ोन पर रब्त क़ायम करसकते हैं। फ़ोन नंबर 229659है।

TOPPOPULARRECENT