Friday , December 15 2017

क़र्ज़ देने से इनकार पर बैंक मैनेजर को साबिक़ वज़ीर की धमकी

उत्तरप्रदेश पुलिस ने आज कहा कि एक रियास्ती वज़ीर के ख़िलाफ़ मुक़द्दमा दर्ज करलिया गया है जिन्हों ने अपने नाम क़र्ज़ जारी करने से इनकार करने वाले बैंक मुलाज़मीन को जान से मार देने की धमकी दी थी । पुलिस ने कहा कि साबिक़ मायावती हुकूमत के

उत्तरप्रदेश पुलिस ने आज कहा कि एक रियास्ती वज़ीर के ख़िलाफ़ मुक़द्दमा दर्ज करलिया गया है जिन्हों ने अपने नाम क़र्ज़ जारी करने से इनकार करने वाले बैंक मुलाज़मीन को जान से मार देने की धमकी दी थी । पुलिस ने कहा कि साबिक़ मायावती हुकूमत के एक वज़ीर नंद गोपाल गुप्ता उर्फ़ नंदी के ख़िलाफ़ कैनारा बैंक के सियोल लायंस ब्रांच मैनेजर संजीव राय ने एफ़ आई आर दर्ज करवाया है ।

उन्हों ने कहा कि नंद गोपाल गुप्ता उस वक़्त उन पर उलझ पड़े जब ये मतला किया गया कि माज़ी(पहले) में हासिल करदा तीन करोड़ रुपय क़र्ज़ की अदम वापसी पर इन का नाम ब्लैकलिस्ट में शामिल करदिया गया है चुनांचे अब वो मज़ीद कोई क़र्ज़ हासिल नहीं करसकेंगे । संजीव राय ने ब्रहम साबिक़ वज़ीर को समझाने की कोशिश की लेकिन वो मज़ीद बेकाबू होगए और ब्रांच मैनेजर से बदसुलूकी बदतमीज़ी करने लगे । उन्हों ने बैंक ओहदेदार को संगीन नताइज की धमकी दी । लेकिन नंद गोपाल गुप्ता ने इन इल्ज़ामातसे इनकार किया।

TOPPOPULARRECENT