Sunday , September 23 2018

क़र्ज़ सुपर कमेटी की नाकामी का रिपब्लिकन अरकान पर ओबामा का इल्ज़ाम

वाशिंगटन २३ नवंबर ( पी टी आई ) सदर अमरीका बारक ओबामा ने पीर के दिन अपोज़ीशन रिपब्लिकन पार्टी के क़ानूनसाज़ अरकान पर तन्क़ीद करते हुए उन्हें आला इख़तियारी क़र्ज़ सुपर कमेटी की नाकामी का ज़िम्मेदार क़रार दिया जो बढ़ते हुए क़ौमी ख़सारे में कम

वाशिंगटन २३ नवंबर ( पी टी आई ) सदर अमरीका बारक ओबामा ने पीर के दिन अपोज़ीशन रिपब्लिकन पार्टी के क़ानूनसाज़ अरकान पर तन्क़ीद करते हुए उन्हें आला इख़तियारी क़र्ज़ सुपर कमेटी की नाकामी का ज़िम्मेदार क़रार दिया जो बढ़ते हुए क़ौमी ख़सारे में कमी के लिए अक़ल तरीन मुआहिदा तक नहीं कर सकी ।

ओबामा जो वाज़िह तौर पर उलझन ज़दा नज़र आ रहे थे धमकी दी कि वो ऐसी किसी भी क़ानूनसाज़ी को मुस्तर्द करदेंगे जो 600 अरब अमरीकी डालर क़ौमी दिफ़ाई तख़फ़ीफ़ की तजवीज़ के ख़िलाफ़ हो जो उन की हुकूमत ने पेश की है ।

ओबामा ने कल शाम देर गए प्रॆस् कान्फ़्रैंस से ख़िताब करते हुए कहा कि अब भी कई रिपब्लिकन अरकान अमरीकी कांग्रेस हैं जिन्हों ने वाजिब और मुफ़ाहमत की तलक़ीन करनेवाली सदाएं सुनने से इनकार कर दिया है जो बैरून अमरीका से सुनाई दे रही है ।

वो अब भी इसरार कररहे हैं कि 100 अरब अमरीकी डालर मालियती टैक्स तख़फ़ीफ़ जारी रखी जाय जो दौलतमंद तरीन अमरीकी शहरीयों को दी जा रही है जो सिर्फ 2 फ़ीसद हैं । उन्होंने कहा कि अगर इस का मतलब ख़सारे में कमी हो और इस के लिए तालीम और तिब्बी इमदाद-ओ-तहक़ीक़ पर ख़र्च में कमी क्यों ना बन जाय चुनांचे मौजूदा मरहले पर कम अज़ कम उन्हें अपने मौक़िफ़ मैं लचकदारी पैदा करनी चाहीए जहां तक ख़सारे में कमी की राह में सब से बड़ी रुकावट का सवाल है वो कार्रवाई करे बगै़र ख़ामोश नहीं रहेंगे और दो फ़ीसद मालदार तरीन अमरीकीयों केलिए ख़सारा बरक़रार नहीं रखेंगे ।

उन्होंने सवाल किया कि या फिर ऐसा मुतबादिल तरीक़ा बताया जाय जो मआशी फ़रोग़ और ख़सारे में कमी कर सकता हूँ ।

TOPPOPULARRECENT