Tuesday , December 19 2017

क़र्ज़दारों से तंग आकर इक़दाम ख़ुदसोज़ी गोलकेंडा पुलिस स्टेशन में सनसनी

गोलकेंडा पुलिस स्टेशन में उस वक़्त सनसनी-ओ-अफ़रातफ़री फैल गई जब एक शख़्स ने ख़ुद को आग लगाकर पुलिस स्टेशन में दाख़िल हुए।

गोलकेंडा पुलिस स्टेशन में उस वक़्त सनसनी-ओ-अफ़रातफ़री फैल गई जब एक शख़्स ने ख़ुद को आग लगाकर पुलिस स्टेशन में दाख़िल हुए।

बावसूक़ ज़राए ने बताया कि 25 साला मुहम्मद फ़िरोज़ साकन गोलकेंडा की शादी 3 साल पहले हुई थी और वो शादी के बाद राजिंदरनगर के इलाके चिन्तलमेट में मुक़ीम था।

शादी के वक़्त इस ने अपने क़रीबी रिश्तेदार से 25 हज़ार रुपये बतौर क़र्ज़ हासिल किए थे और क़र्ज़ की अदमे अदाइगी पर रिश्तेदार उसे मुबय्यना तौर पर तंग कररहे थे और उसे ज़द्द-ओ-कूब भी किया था।

मुहम्मद फ़िरोज़ ज़ख़मी हालत में गोलकेंडा पुलिस स्टेशन पहूँचा और शिकायत दर्ज करवाने की कोशिश की लेकिन पुलिस अमला ने मुबय्यना तौर पर दरख़ास्त क़बूल करने से इनकार कर दिया और ओहदेदारों से मुलाक़ात की इजाज़त नहीं दी।

पुलिस के रवैय्ये से दिलबर्दाशता फ़िरोज़ ने ख़ुद पर पेट्रोल छिड़क कर आग लगा ली और दौड़ कर पुलिस स्टेशन के अंदर दाख़िल होगया । फ़िरोज़ को देख कर पुलिस स्टेशन अमला में सनसनी फैल गई।

एक अस्सिटेंट सब इन्सपेक्टर मुहम्मद हफ़ीज़ उद्दीन ने उसे बचा लिया। बताया जाता है कि ख़ुदसोज़ी की नाकाम कोशिश के दौरान मुहम्मद फ़िरोज़ 40 फ़ीसद झुलस गया जबकि मुक़ामी अवाम ने ये इल्ज़ाम लाग‌या कि हाल ही में तक़र्रुर हुए इन्सपेक्टर गोलकेंडा मुहम्मद मुनव्वर ने अवामी मसाइल की यकसूई के लिए अक्सर पुलिस स्टेशन में मौजूद नहीं होते हैं और ना फ़ोन पर दस्तयाब होते हैं । गोलकेंडा पुलिस ने इस सिलसिले में एक मुक़द्दमा दर्ज करलिया है और इस वाक़िये की तहक़ीक़ात की जा रही है।

TOPPOPULARRECENT