Thursday , December 14 2017

क़ानूनसाज़ कौंसिल की छः नशिस्तों के लिए आइन्दा माह चुनाव

हैदराबाद,21 जनवरी:आंध्र प्रदेश क़ानूनसाज़ कौंसल के तीन ग्रैजूएट और तीन टीचर्स हलक़ा जात के लिए आइन्दा माह (18) अज़ला में चुनाव मुनाक़िद होंगे। जिस की वजह से क़बल अज़ वक़्त ही रियासत में इलैक्शन का माहौल गर्म हो जाएगा और इन इंतिख़ाबात के चु

हैदराबाद,21 जनवरी:आंध्र प्रदेश क़ानूनसाज़ कौंसल के तीन ग्रैजूएट और तीन टीचर्स हलक़ा जात के लिए आइन्दा माह (18) अज़ला में चुनाव मुनाक़िद होंगे। जिस की वजह से क़बल अज़ वक़्त ही रियासत में इलैक्शन का माहौल गर्म हो जाएगा और इन इंतिख़ाबात के चुनाव का जायज़ा लेने के लिए मर्कज़ी इलैक्शन कमिश्न्र एच एस ब्रह्मा कल 21 जनवरी को मुताल्लिक़ा आली ओहदेदारों के साथ इजलास तलब किया है।

इस इजलास में शिरकत के लिए ब्रह्मा आज दोपहर हैदराबाद पहूंचे और लीक वेव गेस्ट हाइज़ में क़ियाम किए हुए हैं। ब्रह्मा की हैदराबाद आमद पर भंवरलाल रियास्ती चीफ़ एलकटोरल ऑफीसर ने अपने दीगर ओहदेदारों के हमराह लीक वेव गेस्ट हाइज़ पहुंच कर मुलाक़ात की और ग़ैर रस्मी तौर पर मज़कूरा इंतिख़ाबात के लिए किए जाने वाले इंतिज़ामात से वाक़िफ़ करवाया।

बावसूक़ सरकारी ज़राए ने ये बात बताई। और कहा कि ऐच ऐस ब्रह्मा 21 जनवरी को रियास्ती सकरीटरीट में क़ानूनसाज़ कौंसल के जुमला छः हलक़ा जात ( तीन ग्रैजूएट और तीन असातिज़ा हलक़ा जात ) के लिए आइन्दा माह मुनाक़िद होने वाले इंतिख़ाबात के सिलसिले में मुताल्लिक़ा ओहदेदारों के हमराह राय दहनदों की फ़हरिस्त का जायज़ा लेंगे। और इंतिख़ाबात के पुरअमन इनइक़ाद को यक़ीनी बनाने के लिए मुताल्लिक़ा ओहदेदारों को इंतिज़ामात का जायज़ा लेने के बाद ज़रूरी हिदायात देंगे।

TOPPOPULARRECENT