क़ानूनसाज़ कौंसिल चुनाव के लिए ज़ाबता अख़लाक़ नाफ़िज़

क़ानूनसाज़ कौंसिल चुनाव के लिए ज़ाबता अख़लाक़ नाफ़िज़
हुकूमत तेलंगाना ने तेलंगाना क़ानूनसाज़ कौंसिल की दो मख़लवा नशिस्तों पर चुनाव के पेशे नज़र चुनाव ज़ाबता अख़लाक़ पर नफ़ाज़ के बाइसि 20 फ़रव‌री से सरकारी आराज़ीयात पर ग़ैर मजाज़ क़ब्ज़ों को बाक़ायदा बनाते हुए पट्टा जात तक़सीम करने के प्रोग्राम को मु

हुकूमत तेलंगाना ने तेलंगाना क़ानूनसाज़ कौंसिल की दो मख़लवा नशिस्तों पर चुनाव के पेशे नज़र चुनाव ज़ाबता अख़लाक़ पर नफ़ाज़ के बाइसि 20 फ़रव‌री से सरकारी आराज़ीयात पर ग़ैर मजाज़ क़ब्ज़ों को बाक़ायदा बनाते हुए पट्टा जात तक़सीम करने के प्रोग्राम को मुल्तवी करने का फ़ैसला किया है।

इस सिलसिले में हुकूमत की तरफ से रियासत तेलंगाना के तमाम ज़िला कलेक्टर को ज़रूरी हिदायात जारी करदी गई हैं। बावसूक़ सरकारी ज़राए ने ये बात बताई और कहा कि सरकारी आराज़ीयात पर ग़ैर मजाज़ क़ब्ज़ों को बाक़ायदा बनाने और मुताल्लिक़ा अफ़राद को पट्टा जात हवाला करने की मंडल-ओ-ज़िला सतह पर तमाम तैयारीयां मुकम्मिल करली गई थीं।

बताया जाता हैके हुकूमत ने तमाम ज़िला कलक्टरों को पिछ्ले दिनों के दौरान 20 फ़रव‌री को बाक़ायदा तौर पर ज़िला-ओ-मंडल सतह पर सरकारी आराज़ीयात पर ग़ैर मजाज़ क़ब्ज़ों को बाक़ायदा बनाने के प्रोग्राम का एलान किया था और चुनाव ज़ाबता अख़लाक़ के नफ़ाज़ का हुकूमत को कोई अंदाज़ा नहीं था जिस की वजह से 20 फ़रव‌री की तारीख़ हुकूमत की तरफ से मुक़र्रर की गई थी।

Top Stories