Monday , September 24 2018

क़ियाम तेलंगाना को रोकने जगन का नया फार्मूला

वाई एस आर कांग्रेस पार्टी ने रियासत की तक़सीम पर एक नया फार्मूला तैयार किया है जो बज़ाहिर तशकील तेलंगाना के अमल को रोकने के लिए है।

वाई एस आर कांग्रेस पार्टी ने रियासत की तक़सीम पर एक नया फार्मूला तैयार किया है जो बज़ाहिर तशकील तेलंगाना के अमल को रोकने के लिए है।

एक सरकरदा तेलुगू अख़बार और टेलीविज़न चैनल के मुताबिक़ वाई एस आर कांग्रेस पार्टी के सदर जगन मोहन रेड्डी ने आंध्र प्रदेश का तक़ीसम पर एक नोट तैयार किया है।

इस अख़बार और चैनल का दावा हैके उन्हें जगन के मुबयना नोट की नक़ल दस्तयाब हुई है जिस के मुताबिक़ कड़पा के रुकन लोक सभा जगन मोहन रेड्डी आंध्र प्रदेश की खुले आम मुख़ालिफ़त के किए बगै़र रियासत की तक़सीम पर अपना नया मुतालिबा पेश कररहे हैं।

टी वी चैनल के मुताबिक़ वाई एस आर कांग्रेस पार्टी चाहती हैके मुस्तक़बिल में आबी तनाजे को पैदा होने से रोकने के लिए ज़िला महबूबनगर जुनूबी नलगेंडा ( पारलीमानी हलक़ा नलगेंडा ) ज़िला खम्मम और दरयाए इंद्रावती के आबगीर रकबा का कुछ हिस्सा राइलसीमा आंध्र पर मुश्तमिल रियासत को मुंतक़िल कर दिया जाये।

जगन ने जो रास्ता सिरी सेलम और नागरजुना सागर पराजकटों को भी सीमा आंध्र रियासत के हवाले करदेने की तजवीज़ पेश की है।

रिपोर्ट के मुताबिक़ हैदराबाद के बारे में जगन मोहन रेड्डी का कहना हैके 60 साल की काविशों की बदौलत ये शहर तरक़्क़ी के मौजूदा मुक़ाम पर पहुंचा है। रियास्ती आमदनी का 40 फ़ीसद हिस्सा सिर्फ़ इस शहर (हैदराबाद) से वसूल होता है। चुनांचे हैदराबाद के मुस्तक़बिल के बारे में एक मुनासिब मंसूबा साज़ी की ज़रूरत है। उन्होंने चेन्नाई को तेलुगू गंगा पराजकट से पानी की सरबराही के ख़ुतूत पर हैदराबाद के लिए दरयाए कृष्णा से पानी सरबराह किया जाये।

TOPPOPULARRECENT