Thursday , January 18 2018

क़ुर्बानी के जानवरों की मुंतकली को यक़ीनी बनाने के इक़दामात

हैदराबाद 22 सितंबर: रियासती अक़लियती कमीशन ने ईद उल अज़हा के मौके पर क़ुर्बानी के मक़सद से जानवरों की मुंतकली के दौरान अवाम के मुख़्तलिफ़ तबक़ात के दरमयान किसी तसादुम या कशीदगी के इंसिदाद को यक़ीनी बनाने के लिए अपने दफ़्तर में एक मीटिंग मुनाक़िद किया।

रियासती अक़लियती कमीशन के सदर नशीन आबिद रसूल ख़ान की सदारत में मुनाक़िदा मीटिंग में कमीशन के अरकान पुर्सी अटा लिया और सरदार सुरजीत सिंह के अलावा मह्कमाजात अफ़्ज़ाइश हैवानात पुलिस जी एच्च एम सी और क़ुरैश बिरादरी के नुमाइंदों ने हिस्सा लिया।

पुलिस ओहदेदारों ने कहा कि हैदराबाद-ओ-साइबराबाद पुलिस में 14 सितंबर को मीटिंग मुनाक़िद किए गए और हैदराबाद में 22 और साइबराबाद में 21 चैक पोस्ट्स क़ायम करने का फ़ैसला किया गया।

जानवरों की मुंतकली में रुकावट डालने या पुलिस के तौर पर काम करने की कोशिश करने वाले अफ़राद या तन्ज़ीमों के ख़िलाफ़ पुलिस ने सख़्त कार्रवाई का इंतिबाह दिया है।

किसी भी शिकायतें के लिए महिकमा अफ़्ज़ाइश हैवानात के नूडल ऑफीसर-ओ-डिप्टी डायरेक्टर दुरगिया से 9988932780 और हैदराबाद पुलिस कंट्रोल रुम से 9490617100 या 27852333पर रब्त किया जा सकता है।

TOPPOPULARRECENT