Monday , June 25 2018

क़ैदीयों के लिए इग्नू की जानिब से क्विज़ प्रोग्राम ( Quiz Programme)

इंदिरा गांधी नैशनल ओपन यूनीवर्सिटी (IGNOU) के इलाक़ाई हब में सेंटर्ल जेल के क़ैदीयों के लिए एक क़्विज़ प्रोग्राम मुनाक़िद किया गया। जेल हुक्काम के मुताबिक़ क़ैदीयों से 30 सवालात पूछे गए, जिसका उन्होंने बख़ूबी जवाब देते हुए ये साबित कर दिया

इंदिरा गांधी नैशनल ओपन यूनीवर्सिटी (IGNOU) के इलाक़ाई हब में सेंटर्ल जेल के क़ैदीयों के लिए एक क़्विज़ प्रोग्राम मुनाक़िद किया गया। जेल हुक्काम के मुताबिक़ क़ैदीयों से 30 सवालात पूछे गए, जिसका उन्होंने बख़ूबी जवाब देते हुए ये साबित कर दिया कि इनके पास भी मालूमात की कोई कमी नहीं है।

इंडियन साईंस कांग्रेस ने इग्नू के साथ मिल कर मुशतर्का तौर पर इस क़्विज़ का एहतिमाम किया था। क़्विज़ के शुरका को मेरिट सर्टीफ़िकेट के इलावा साईंस के मौज़ू पर एक किताब बतौर इनाम दी गई। 28 फ़रवरी चूँकि क़ौमी यौम साईंस के तौर पर मनाया गया था लिहाज़ा उसी मुनासबत से क़्विज़ प्रोग्राम का इनइक़ाद अमल में आया था।

वाज़िह रहे कि मुल़्क की मुख़्तलिफ़ जेलों में क़ैदीयों के लिए मुख़्तलिफ़ तर्ज़ के प्रोग्राम्स मुनाक़िद किए जाते हैं, जहां उनकी मख़फ़ी सलाहीयतें खुल कर सामने आती हैं। क़ैदी भी जेल में यकसाँ ज़िंदगी से ऊब जाते हैं और किसी ना किसी नए पन की तलाश में रहते हैं।

TOPPOPULARRECENT