Saturday , January 20 2018

ख़लीजी ममालिक मुशतर्का मिज़ाईल डिफेन्स सिस्टम के लिए पुर अज़म!

ख़लीजी रियासत बहरैन ने ईरान की फ़रोग़ पज़ीर मिज़ाईल सलाहीयत और इस के ख़तरात की रोक-थाम के लिए ख़लीजी ममालिक की सतह पर मुशतर्का मिज़ाईल प्रोग्राम शुरू करने का ऐलान किया है।

बहरैन की फ़िज़ाईया के सरब्राह मेजर जनरल हमद बिन अब्दुल्लाह अल ख़लीफ़ा ने कहा है कि एक मुशतर्का मिज़ाईल डिफेन्स शील्ड ख़लीजी ममालिक की अहम तरीन दिफ़ाई ज़रूरत है।

इस ज़रूरत की तकमील के लिए ख़लीज तआवुन कौंसिल के रुक्न ममालिक मिलकर मिज़ाईल प्रोग्राम पर काम कर सकते हैं मुझे तवक़्क़ो है कि मुशतर्का मिज़ाईल डिफेन्स सिस्टम के लिए जल्द ही मसाई का आग़ाज़ कर दिया जाएगा और इस राह में हाइल तमाम रुकावटें ख़त्म कर दी जाएंगी।

अल अर्बिया डॉट नेट के मुताबिक़ अमरीकी और ख़लीजी ममालिक के ओहदेदारों का कहना है कि अब वक़्त आ गया है कि ख़लीजी ममालिक मुशतर्का फ़ौजी सलाहीयतों के हुसूल और दिफ़ाई ज़िम्मेदारीयों के लिए एक दूसरे से क़दम से क़दम मिला कर आगे बढ़ें।

ख़लीजी मुल्कों को इसलिए भी ख़ौफ़ लाहक़ है क्योंकि ईरान पराईद इक़्तेसादी पाबंदीयों के उठने से पुराने हरीफ़ तेहरान की मईशत बेहतर होने के साथ साथ उस का मिज़ाईल प्रोग्राम भी ज़्यादा मोअस्सर हो जाएगा।

TOPPOPULARRECENT