Sunday , December 17 2017

ख़वातीन की हर शोबा में तरक़्क़ी केलिए सोनीया गांधी कोशां

निज़ामाबाद, ०३फ़रवरी,( सियासत डिस्ट्रिक्ट न्यूज़) मुक़ामी इदारा जात में ख़वातीन को 50 फ़ीसद रिज़र्वेशन फ़राहम करने का एज़ाज़ सदर कल हिंद कांग्रेस मिसिज़ सोनीया गांधी को हासिल है। इन ख़्यालात का इज़हार सदर कल हिंद महेला कांग्रेस मिसिज़ अनीत

निज़ामाबाद, ०३फ़रवरी,( सियासत डिस्ट्रिक्ट न्यूज़) मुक़ामी इदारा जात में ख़वातीन को 50 फ़ीसद रिज़र्वेशन फ़राहम करने का एज़ाज़ सदर कल हिंद कांग्रेस मिसिज़ सोनीया गांधी को हासिल है। इन ख़्यालात का इज़हार सदर कल हिंद महेला कांग्रेस मिसिज़ अनीता वर्मा ने कल निज़ामाबाद में किया।

वो मनोरकापो संघम में महेला कांग्रेस के सदसो से मुख़ातिब थे। जिस की सदारत सदर ज़िला महेला कांग्रेस-ओ-साबिक़ रुकन असैंबली श्रीमती आकोला ललीता ने की। इस जलसा में रियास्ती महेला कांग्रेस की सदर श्रीमती गंगा भवानी, ऑल इंडिया महेला कांग्रेस की सेक्रेटरी महेश्वरी, ज़िला कांग्रेस सदर जी गंगाधर और दीगर ने शिरकत की।

श्रीमती अनीता वर्मा ने अपनी तक़रीर में कहा कि ख़वातीन को हर शोबा में आगे बढ़ाने की ग़रज़ से श्रीमती सोनीया गांधी ने मुक़ामी इदारा जात में 50फ़ीसद रिज़र्वेशन फ़राहम किया है और सोनीया गांधी की क़ियादत में कई एक इस्कीमात को मुतआरिफ़ करवाया गया है।

कर्ज़ों के बोझ से ख़ुदकुशी पर मजबूर होने वाले अफ़राद को रोकने के लिए कई एक इस्कीमात और पैदा होने वाले हर बच्चे को 25हज़ार रुपय नक़द रक़म के इलावा दीगर कई इस्कीमात को मुतआरिफ़ कराया गया। ख़वातीन को बिला सोदी क़र्ज़ फ़राहम करने का एज़ाज़ चीफ़ मिनिस्टर किरण कुमार रेड्डी को हासिल होगा।

आँजहानी डाक्टर राज शेखर रेड्डी के दौर में शुरू कर्दा इस्कीमात का ज़िक्र करते हुए उन्हों ने कहा कि कांग्रेस इक़तिदार पर आने के बाद ख़वातीन को मआशी तौर पर मुस्तहकम करने के लिए 25 पैसे शरह सूद पर क़र्ज़ा जात फ़राहम किए गए थे।

TOPPOPULARRECENT