Tuesday , December 12 2017

ख़वातीन को ख़ुद मुकतफ़ी बनाने की कोशिश

महबूबनगर मुहल्ला हबीबनगर के मुदर्रिसा आमना तालीम उल-क़ुरआन में सुबह-ए- वेलफेयर ऐंड एजूकेशनल सोसाइटी महबूबनगर की तरफ से चलाए जाने वाले फ़न्नी तर्बीयती मर्कज़ जहां पिछले 3 माह से मुहल्ला-ओ-अतराफ़ के इलाके की 70 ख़वातीन-ओ-लड़कीयों में टेलर

महबूबनगर मुहल्ला हबीबनगर के मुदर्रिसा आमना तालीम उल-क़ुरआन में सुबह-ए- वेलफेयर ऐंड एजूकेशनल सोसाइटी महबूबनगर की तरफ से चलाए जाने वाले फ़न्नी तर्बीयती मर्कज़ जहां पिछले 3 माह से मुहल्ला-ओ-अतराफ़ के इलाके की 70 ख़वातीन-ओ-लड़कीयों में टेलरिंग एम्ब्रॉयडरी ,कारचोब के काम की तर्बीयत दी जारी थी इस कोर्स का इख़तेतामी जलसा मनाया गया।

इस मौके पर उज़्र हुसैन डिस्ट्रिक्ट इम्पलाइममेंट ऑफीसर महबूबनगर ,करूणाकर गौड़ डिप्टी तहसीलदार सुबह रेड्डी डायरेक्टर जिन शखशा संस्थान ने बहैसीयत मेहमान ख़ुसूसी शिरकत की जबकि जलसे की सदारत सदर सोसाइटी मुहम्मद मंज़ूर अहमद मौज़फ़ तहसीलदार ने की।

अपनी मुख़ातिबत में मंज़ूर अहमद ने कहा कि ख़वातीन को ख़ुद मुकतफ़ी बनाने के लिए सोसाइटी इस मर्कज़ पर जिन शखशा संस्थान के तआवुन से सेंटर का आग़ाज़ किया है और आगे भी उस को जारी रखने का भी एलान क्या। इस मौके पर वार्ड कौंसिलर अख़तर बेगम ने अपनी मख़ातबत में कहा कि वो महिकमा बलदिया की तरफ से इस सेंटर को इमदाद की फ़राहमी को यक़ीनी बनाएगी और यहां तर्बीयत हासिल करनेवाली ख़वातीन को महिला ग्रुपस की तर्ज़ पर इमदाद को यक़ीनी बनाएगी।

इस मौक़ा पर मुहम्मद मुहसिन नायब सदर सोसाइटी , मुहम्मद तक़ी हुसैन तक़ी ,मिर्ज़ा क़ुद्दूस बैग के अलावा मुहल्ले के ख़वातीन की
कसीर तादाद मौजूद थी।

TOPPOPULARRECENT