Monday , December 18 2017

ख़ांगी शराब कंपनीयों को रिआयतों के जी ओ पर तन्क़ीद

हैदराबाद। 28 नवंबर, ( सियासत न्यूज़) शराब बनाने वाली ख़ानगी कंपनीयों को हुकूमत की जानिब से रियायतें दिए जाने केलिए जी ओ की इजराई पर तेलगुदेशम पार्टी ने सख़्त तन्क़ीद करते हुए कहा कि हुकूमत के इस इक़दाम से ऐसा महसूस होता है कि रियास्ती

हैदराबाद। 28 नवंबर, ( सियासत न्यूज़) शराब बनाने वाली ख़ानगी कंपनीयों को हुकूमत की जानिब से रियायतें दिए जाने केलिए जी ओ की इजराई पर तेलगुदेशम पार्टी ने सख़्त तन्क़ीद करते हुए कहा कि हुकूमत के इस इक़दाम से ऐसा महसूस होता है कि रियास्ती हुकूमत रियासत में शराब पानी से ज़्यादा सस्ती करने का मंसूबा रखती है।

मिस्टर जी मुद्दो कर शुण्मा नायडू रुकन असम्बली तेलगुदेशम पार्टी ने आज ज़राए इबलाग़ के नुमाइंदों से बातचीत करते हुए कहा कि एक जानिब हुकूमत पानी के अख़राजात और माहाना बिल में इज़ाफ़ा करते हुए अवाम पर बोझ आइद कररही है और दूसरी जानिब ख़ानगी शराब बनाने वाली कंपनी को रियायतें फ़राहम करने का ऐलान कररही है जिस से ये बात वाज़िह होती है कि रियास्ती हुकूमत को मफ़ाद-ए-आम्मा से कोई दिलचस्पी नहीं है।

मिस्टर जी मुद्दो करशनम नायडू ने बताया कि हुकूमत की जानिब से इख़तियार करदा आबकारी पालिसी रियासत के अवाम के हक़ में बेहतर नहीं है चूँकि हुकूमत ने जो पालिसी इख़तियार की है इस से हुकूमत के ख़ज़ाना के इलावा रियासत के अवाम को ज़बरदस्त नुक़्सान का सामना करना पड़ सकता है। उन्हों ने बताया कि हुकूमत अवाम को राहत फ़राहम करने में पूरी तरह से नाकाम होचुकी है और शराब की कंपनीयों को राहत पहुंचाने के इक़दामात में मसरूफ़ है।

तेलगुदेशम रुकन असम्बली ने गुज़श्ता यौम जारी किए गए जी ओ से फ़ौरी दसतबरदारी का मुतालिबा करते हुए कहाकि तेलगुदेशम पार्टी ऐसा ना करने की सूरत में हुकूमत के ख़िलाफ़ एहतिजाज का आग़ाज़ करेगी।

TOPPOPULARRECENT