Sunday , December 17 2017

ख़ातियों के ख़िलाफ़ मुक़द्दमा और जल्द सज़ा‍ : शिंदे

नई दिल्ली, 19 दिसंबर: (पीटीआई) वज़ीर-ए-दाख़िला सुशील कुमार शिंदे ने राज्य सभा में बहस का जवाब देते हुए कहा कि वो अरकान की तशवीश और नज़रियात से इत्तिफ़ाक़ करते हैं। उन्होंने वादा किया कि दिल्ली में ख़वातीन के तहफ़्फ़ुज़ (हिफाज़त) के लिए कई इ

नई दिल्ली, 19 दिसंबर: (पीटीआई) वज़ीर-ए-दाख़िला सुशील कुमार शिंदे ने राज्य सभा में बहस का जवाब देते हुए कहा कि वो अरकान की तशवीश और नज़रियात से इत्तिफ़ाक़ करते हैं। उन्होंने वादा किया कि दिल्ली में ख़वातीन के तहफ़्फ़ुज़ (हिफाज़त) के लिए कई इक़दामात किए जा रहे हैं।

उन्होंने कहा कि मोतमिद दाख़िला की क़ियादत में ख़ुसूसी टास्क फ़ोर्स तशकील दी जाएगी। एतवार की शब चलती बस में 23 साला लड़की की इजतिमाई इस्मत रेज़ि के वाक़िया को इंतिहाई बरबरीयत अंगेज़ क़रार देते हुए शिंदे ने कहा कि कोई वक़्त ज़ाय किए बगै़र 6 के मिनजुमला 4 मुल्ज़िमीन को गिरफ़्तार कर लिया गया है और उनके ख़िलाफ़ सरीअ उल-समाअत मुक़द्दमा चलाया जाएगा और रोज़मर्रा की समाअत के लिए अदालत से दरख़ास्त की जाएगी।

अगर कोई ख़ामी पाई जाती है तो इसके ज़िम्मेदार मुताल्लिक़ा पुलिस आफ़िसरान के ख़िलाफ़ भी कार्रवाई की जाएगी। शिंदे ने मज़ीद कहा कि में इस वाक़िया के बारे में मुकम्मल तफ़सीलात हासिल करूंगा और मैं ज़रूरी कार्रवाई भी करूंगा। उन्होंने अरकान राज्य सभा के सवाल पुरजवाब दिया कि वो तमाम ज़रूरी इक़दामात करेंगे।

दिल्ली पुलिस से तफ़सीलात मालूम की जाएंगी और दार-उल-हकूमत नई दिल्ली को ख़वातीन के लिए महफ़ूज़ मुक़ाम बनाया जाएगा।

TOPPOPULARRECENT