Tuesday , December 12 2017

ख़ातून गाहक का जिन्सी इस्तिहसाल और मुबयना इस्मत रेज़ि, ताजिर पारचा गिरफ़्तार

पुराने शहर में पेश आए एक शर्मनाक वाक़िये में पुलिस ने दो अफ़राद को गिरफ़्तार करलिया। बताया जाता हैके कपड़ों के एक ताजिर और इस के साथी को पुलिस ने इस्मत रेज़ि और ख़ातून के जिन्सी इस्तिहसाल और उसे धमकाने के इल्ज़ाम में गिरफ़्तार करलिया

पुराने शहर में पेश आए एक शर्मनाक वाक़िये में पुलिस ने दो अफ़राद को गिरफ़्तार करलिया। बताया जाता हैके कपड़ों के एक ताजिर और इस के साथी को पुलिस ने इस्मत रेज़ि और ख़ातून के जिन्सी इस्तिहसाल और उसे धमकाने के इल्ज़ाम में गिरफ़्तार करलिया।

बावसूक़ ज़राए के मुताबिक़ पत्थर गिट्टी पर वाक़्ये मलबूसात के शोरूम में ये इंसानियत सोज़ हरकतें हुआ करती थीं। एक ख़ातून जो दुकान की गाहक थी इस ख़ातून का शोरूम में जिन्सी इस्तिहसाल किया गया और उसकी मुबयना इस्मत रेज़ि के बाद इस का वीडीयो तैयार किया गया।

पुलिस ज़राए के मुताबिक़ इस वीडीयो को इंटरनेट पर डाउनलोड करने की धमकीयां देते हुए इस ख़ातून का जिन्सी इस्तिहसाल किया जा रहा था।

पुलिस ने इस ख़ातून के शौहर की शिकायत पर मुक़द्दमा दर्ज करते हुए दो अफ़राद को गिरफ़्तार करलिया और शोरूम से शवाहिद इकट्ठा किए।

पुलिस ने मलबूसात के इस शोरूम के सी सी टी वी कैमरों के फूटेज और हार्ड डिस्क को भी ज़बत करलिया है। एक आला पुलिस ओहदेदार के मुताबिक़ ख़ातून के शौहर ने मसले को कमिशनर पुलिस से रुजू किया और पुलिस कमिशनर की ख़ुसूसी दिलचस्पी से फ़ौरी हरकत में आते हुए सा ज़ोन टास्क फ़ोर्स और चारमीनार पुलिस ने मलबूसात के ताजिर और इस के साथी दोनों को गिरफ़्तार करलिया।

बावसूक़ ज़राए के मुताबिक़ गिरफ़्तार अफ़राद और मज़कूरा ख़ातून आपस में रिश्तेदार बताए गए हैं। चारमीनार पुलिस मसरूफ़ तहक़ीक़ात है।

TOPPOPULARRECENT