Wednesday , December 13 2017

ख़ातून मज़दूर पर दस्त दराज़ी , सब इन्सपैक्टर के ख़िलाफ़ मुक़द्दमा दर्ज

हैदराबाद 29 जनवरी : अवामी मुक़ामात दफ़ातिर तालीमी इदारे और सैर-ओ-तफ़रीह के मुक़ामात पर ख़वातीन के साथ आए दिन बदतमीज़ी और दस्त दराज़ी के वाक़ियात का पेश आना तो आम बात है लेकिन पुलिस के बावक़ार इदारे में जहां पुलिस की तरबियत होती है एसे इदारे

हैदराबाद 29 जनवरी : अवामी मुक़ामात दफ़ातिर तालीमी इदारे और सैर-ओ-तफ़रीह के मुक़ामात पर ख़वातीन के साथ आए दिन बदतमीज़ी और दस्त दराज़ी के वाक़ियात का पेश आना तो आम बात है लेकिन पुलिस के बावक़ार इदारे में जहां पुलिस की तरबियत होती है एसे इदारे में ख़वातीन के साथ दस्त दराज़ी के वाक़ियात पेश आने लगे हैं। एक एसे ही वाक़िये में राजिंदर नगर पुलिस ने सब इन्सपैक्टर के ख़िलाफ़ शिकायत दर्ज करली है ।

बताया जाता है कि एक मज़दूर औरत ने रिज़र्व सब इन्सपैक्टर एन पी रघूनाथ रेड्डी के ख़िलाफ़ जिन्सी हमला करने की शिकायत दर्ज करवाई है । इस ने इस सब इन्सपैक्टर पर इल्ज़ाम लगाया है कि इस ने कमरे की सफ़ाई के दौरान तन्हा पाकर उस की इस्मत रेज़ि की कोशिश की ।

राजिंदर नगर पुलिस के मुताबिक़ 35 साला ख़ातून पी लक्ष्मी जो राघवेन्द्र कॉलोनी राजिंदर नगर के साकन नरसिम्हा की बीवी है ने शिकायत दर्ज करवाई है । बताया जाता है कि लक्ष्मी नेशनल पुलिस एकेडेमी में सफ़ाई का काम करती है और वो पिछ्ले रोज़ कर्नाटक बलॉक 7 में वाक़िये एक कमरे की सफ़ाई कररही थी कि अचानक रघूनाथ रेड्डी इस कमरे में पहूंच गया और इस ने लक्ष्मी से दस्त दराज़ी की , हाथ पकड़ा एसे बहलाने की कोशिश की ।

लक्ष्मी का इल्ज़ाम है कि सब इन्सपैक्टर ने एसे बिस्तर पर ढकेल दिया और इस्मत रेज़ि की कोशिश में था कि वो अपने आप को बचाने में कामयाब होकर फ़रार होगई ।

TOPPOPULARRECENT