Tuesday , December 12 2017

ख़ातून से छेड़-छाड़ एपी के मिनिस्टर का बेटा पुलिस तहवील में

हैदराबाद 09 मार्च:बंजारा हिलस में एक 20 साला ख़ातून टीचर से बदसुलूकी-ओ-छेड़-छाड़ के इल्ज़ाम के तहत गिरफ़्तार शूदा आंध्र प्रदेश के वज़ीर समाजी भलाई किशवर बाबू के बेटे सुशील को एक मुक़ामी अदालत ने दो दिन के लिए पुलिस तहवील में दे दिया। सुशील और रमेश के ख़िलाफ़ तीन दिन पहले दफ़ा 354 (ख़ातून की इस्मत पामाल करने के इरादा से मुजरिमाना ज़बरदस्ती) और दफ़ा 504 (ख़ातून की इज़्ज़त-ओ-इस्मत की तौहीन के इरादा से नाशाइस्ता हरकत या लफ़्ज़ के इस्तेमाल) के तहत मुक़द्दमात दर्ज किए गए थे।

20 साला ख़ातून टीचर की शिकायत के मुताबिक़ जुमेरात की शाम उस की स्कूल से वापसी के दौरान एक कार ने जिस पर एमएलए का स्टिकर था, उस का पिछा किया, जिसके ड्राईवर और इस में सवार एक शख़्स ने जो हालते नशे में थे फ़हश अलफ़ाज़ का इस्तेमाल किया और इस को कार में आने के लिए कहा।

उस्ने इस को कार में खींचने की कोशिश किया था। चीख़-ओ-पुकार पर इस का शौहर जो क़रीब ही था और दूसरे वहां पहूंच गए और सुशील और ड्राईवर की पिटाई की। अदालत ने सुशील और इस के ड्राईवर की दरख़ास्त ज़मानत मुस्तर्द कर दिया। ये दोनों इतवार को गिरफ़्तारी के बाद अदालती तहवील में थे।

TOPPOPULARRECENT