Tuesday , November 21 2017
Home / Delhi / Mumbai / ख़ानगी कॉलेजस पर नज़र रखने मर्कज़ का पोर्टल ईरानी

ख़ानगी कॉलेजस पर नज़र रखने मर्कज़ का पोर्टल ईरानी

नई दिल्ली: ख़ानगी यूनीवर्सिटीज़ के मियारात पर नज़र रखने के मक़सद से हुकूमत ने एक पोर्टल तैयार किया है जिसमें तालीमी अमला और यूनीवर्सिटीज़ में दस्तयाब दूसरी सहूलयात की तफ़सीलात दर्ज की जा रही हैं और लोग रैगूलेटर से रुजू हो सकते हैं अगर उन्हें यहां कोई कमी या ख़ामी महसूस हो।

वज़ीर फ़रोग़ इन्सानी वसाइल स्मृति ईरानी ने लोक सभा में वक़फ़ा सवालातक य दौरान बताया कि इसतरह के इदारों की वक़फ़ा वक़फ़ा से जांच की जा रही है और तबादला-ए-ख़्याल भी किया जा रहा है ताकि यहां मियारात को बरक़रार रखा जा सके। उन्होंने कहा किKnow your College पोर्टल के ज़रिये जमिआत में दस्तयाब फैकल्टी उनके तालीमी पसमनतर और तफ़सीलात जैसे लैब वग़ैरा की इत्तेलाआत फ़राहम की जा रही है और अगर कोई यहां किसी तरह की ख़ामियों का पता चलाए तो फिर वो इस मसले को रैगूलेटर से रुजू करसकता है।

ज़िमनी सवालात के जवाब देते हुए ईरानी ने कहा कि यूनीवर्सिटी ग्रान्ट्स कमीशन ने इसतरह के इदारों के तालीमी मियार को बेहतर बनाने के लिए एक मॉडल निसाब भी तैयार किया है। उन्होंने कहा कि सोइम एप्लिकेशन‌ के ज़रिये तलबा अपने डिग्री और डिप्लोमा कोर्सेस की तालीम मुफ़्त में हासिल कर सकते हैं। उन्होंने इन इदारों में फ़ीस के ताल्लुक़ से कहा कि तमाम रियासतों में इस तरह के मसाइल का जायज़ा लेने फ़ीस कमेटी मौजूद है|

TOPPOPULARRECENT