Thursday , January 18 2018

ख़ानापुर में शर अंगेज़ी वाक़िये की असेंबली में गूंज

ख़ानापुर में अक्सरीयती फ़िर्क़ा के नौजवानों की तरफ से शर अंगेज़ी-ओ-फ़िर्कापरस्त बी जे पी से ताल्लुक़ रकन्हे वाले नौजवानों की तर्फ से तीन मुस्लिम नौजवानों पर हमले के वाक़िये की असेंबली में गूंज पर ज़िला एस पी आदिलाबाद तरूण जोशी ने ख़ाना

ख़ानापुर में अक्सरीयती फ़िर्क़ा के नौजवानों की तरफ से शर अंगेज़ी-ओ-फ़िर्कापरस्त बी जे पी से ताल्लुक़ रकन्हे वाले नौजवानों की तर्फ से तीन मुस्लिम नौजवानों पर हमले के वाक़िये की असेंबली में गूंज पर ज़िला एस पी आदिलाबाद तरूण जोशी ने ख़ानापुर सर्किल इंस्पेक्टर पुलिस को सख़्त अहकामात जारी किए और हिंदु शरपसंदों को फ़ौरी गिरफ़्तार करने की हिदायत दी जिस पर ख़ानापुर पुलिस फ़ौरी हरकत में आगई।

सर्किल इंस्पेक्टर पुलिस नरेश कुमार ने उर्दू मीडीया के नुमाइंदों से बातचीत करते हुए बताया कि अक्सरीयती फ़िर्क़ा के तीन नौजवानों को गिरफ़्तार करलिया गया। और गिरफ़्तारीयों के लिए पुलिस की ख़ुसूसी टीमों की तशकील अमल में आई। इस मौके पर उन्होंने कहा कि अमन-ओ-अमान की बरक़रारी मेरा फ़र्ज़ है।

उन्होंने अवाम से पुरज़ोर अपील की के वो अफ़्वाहों पर ध्यान ना दें।उन्होंने कहा कि शरपसंदी चाहे किसी भी फ़िर्क़ा की तरफ से हो वो नाक़ाबिल-ए-बर्दाश्त है और काबिले मज़म्मत है इसे सख़्ती से कुचल दिया जाएगा।

TOPPOPULARRECENT