Sunday , December 17 2017

ख़ालिद मुजाहिद की तहवील में मौत, 9मुलाज़मीन पुलिस मुअत्तल

लखनऊ 23 मई (एजैंसीज़) हुकूमत उत्तरप्रदेश ने आज 9 मुलाज़मीन पुलिस बिशमोल एक सब इन्सपेक्टर को मुश्तबा दहश्तगर्द ख़ालिद मुजाहिद की तहवील में मौत के सिलसिले में मुअत्तल कर दिया। ख़ालिद मुजाहिद को मुक़द्दमा की पेशी के बाद 18 मई को अदालत से लखन

लखनऊ 23 मई (एजैंसीज़) हुकूमत उत्तरप्रदेश ने आज 9 मुलाज़मीन पुलिस बिशमोल एक सब इन्सपेक्टर को मुश्तबा दहश्तगर्द ख़ालिद मुजाहिद की तहवील में मौत के सिलसिले में मुअत्तल कर दिया। ख़ालिद मुजाहिद को मुक़द्दमा की पेशी के बाद 18 मई को अदालत से लखनऊ जेल मुंतक़िल किया जा रहा था।जबकि वो रास्ते में फ़ौत होगए।

ख़ालिद मुजाहिद सिलसिलावार बम धमाकों के एक मुल्ज़िम थे जिन से नवंबर 2007 में फ़ैज़ाबाद और लखनऊ की अदालतें दहल कर रह गई थीं। ख़ालिद मुजाहिद बारह बनकी की सरहद के क़रीब बीमार होगए और चकरा कर गिर गए। जबकि उन्हें पुलिस की ज़ेर-ए-निगरानी अदालत में मुक़द्दमे की समाअत के बाद लखनऊ मुंतक़िल किया जा रहा था।

उन्हें फ़ौरी ज़िला हॉस्पिटल मुंतक़िल किया गया जहां डाँक्टरों ने उनके मुर्दा होने की तौसीक़ करदी।रियास्ती हुकूमत ने मरहूम के अरकाने ख़ानदान के मुतालिबे पर मौत की सी बी आई तहक़ीक़ात की सिफ़ारिश की। जारीये माह के अवाइल में बारह बनकी की एक ख़ुसूसी अदालत ने हुकूमत उत्तरप्रदेश की दरख़ास्त खरिज‌ करदी थी। जिस में ख़ालिद मुजाहिद और दूसरे मुल्ज़िम तारिक़ क़ासिमी के ख़िलाफ़ मुक़द्दमात से दसतबरदारी की ख़ाहिश की गई थी।

TOPPOPULARRECENT