Monday , May 21 2018

ख़िताब केलिए जोकोविच पसंदीदा : फ़ेडरर

मैलबोर्न 26 जनवरी ऑस्ट्रेलियन ओपन 2013 के फाईनल में नवाक़ जोकोविच का मुक़ाबला बर्तानवी नंबर 1 एंडी मरे से होगा जहां जोकोविच मुतवातिर तीन ऑस्ट्रेलियन ओपन जीतने वाले पहले खिलाड़ी होने के एज़ाज़ हासिल करेंगे , वहीं मरे पहले ऑस्ट्रेलियन ओपन ख़िताब केलिए पुरअज़म हैं लेकिन 4 मर्तबा के चम्पिय‌न राजर फ़ेडरर ने दो मर्तबा के दिफ़ाई चम्पिय‌न जोकोविच को ख़िताब केलिए पसंदीदा खिलारी क़रार दिया है ।

मरे के ख़िलाफ़ सेमीफाइनल में शिकस्त के बाद फ़ेडरर ने फाईनल के मुताल्लिक़ इज़हार ख़्याल करते हुए कहा कि नवाक़ जोकोविच ख़िताब केलिए इस लिए भी पसंदीदा हैं कि उनका उन्होंने स्टानेस लैस वो रेणुका केख़िलाफ़ 5 सीटों पर मुश्तमिल मुक़ाबले में एक बेहतर कामयाबी हासिल की है ।

अलावा अज़ीं वो दो मर्तबा के दिफ़ाई चम्पिय‌न होने के अलावा गुजिश्ता सीज़न म्यू इस ओपन और फ़्रैंच ओपन का फाईनल भी खेल चुके हैं और अब वो दुनिया के सब से बेहतरीन खिलाड़ी भी हैं । फ़ेडरर ने मज़ीद कहा कि सेमीफाइनल में जोकोविच ने अपने हरीफ़ डेविड फेरर को सिर्फ़ 89 मिनटों में शिकस्त दी है जिस से अंदाज़ा होता है कि जोकोविच फ़िलहाल बेहतरीन फ़ार्म में हैं । दरीं असना एंडरे अगासी ने भी जोकोविच को पसंदीदा क़रार दिया है ।

TOPPOPULARRECENT