Wednesday , November 22 2017
Home / Hyderabad News / ख़ैरताबाद से टीआरएस उम्मीदवार विजय‌रेड्डी को भारी अक्सरीयत से कामयाबी

ख़ैरताबाद से टीआरएस उम्मीदवार विजय‌रेड्डी को भारी अक्सरीयत से कामयाबी

हैदराबाद: टीआरएस की उम्मीदवार बलदी डीवीझ़न ख़ैरताबाद मिसिज़ विजेया रेड्डी को जीएचएमसी के इंतेख़ाबात में सबसे ज़्यादा वोटों की अक्सरीयत से कामयाबी हासिल करने का एज़ाज़ हासिल है। ख़ैरताबाद डीवीझ़न के स्लम और कॉलोनी में क़ियाम करने वाले अवाम ने आला तालीम-ए-याफ़ता हमेशा अवाम को दस्तियाब रहने वाली साबिक़ क़ाइद मुक़न्निना कांग्रेस आँजहानी पी जनार्धन रेड्डी की दुख़तर मिसिज़ विजेया रेड्डी को 12,373 वोटों की अक्सरीयत से कामयाब बनाते हुए उन्हें उनकी अवामी ख़िदमात का अनमोल तोहफ़ा फ़राहम किया है।

ख़ैरताबाद डीवीझ़न के अवाम ने पीएचडी की तालिबा पर अपने भरपूर एतिमाद का इज़हार किया है। कांग्रेस के साबिक़ वज़ीर सदर ग्रेटर हैदराबाद सिटी कांग्रेस कमेटी मिस्टर डी नागेंद्र ने विजयारेड्डी को शिकस्त देने के लिए एड़ी चोटी का ज़ोर लगाया बावजूद इसके अवाम ने विजेया रेड्डी की ख़िदमात पर भरोसा करते हुए नागेंद्र के तमाम सियासी हर्बों को नाकाम बनादिया है क्यों कि नागेंद्र को ख़ौफ़ था कि मिसिज़ विजेया रेड्डी उनके सियासी मुस्तक़बिल के लिए ख़तरा है।

इस लिए नागेंद्र ने ख़ैरताबाद बलदी डीवीझ़न के इंतेख़ाब को वक़ार का मसला बनालिया। ताक़त का इस्तेमाल करते हुए पैसा पानी की तरह बहाया बावजूद इस के राय दहिंदों ने विजया रेड्डी पर अपने भरपूर एतिमाद का इज़हार किया|

TOPPOPULARRECENT