Tuesday , December 12 2017

ग़रीब छात्रों के लिए स्कालरशिप

मर्कज़ी हुकूमत बा सलाहीयत तलबा-ए-को वसाएल और सलाहीयत पर मबनी स्कालरशिप फ़राहम करती है। इसी तरह यूनीवर्सिटी ग्रांट कमीशन (यू जी सी) भी एस सी, एस टी, अक़ल्लीयतों और दीगर बा सलाहीयत उम्मीदवारों को स्कालरशिप और फेलोशिप फ़राहम करती है ये इ

मर्कज़ी हुकूमत बा सलाहीयत तलबा-ए-को वसाएल और सलाहीयत पर मबनी स्कालरशिप फ़राहम करती है। इसी तरह यूनीवर्सिटी ग्रांट कमीशन (यू जी सी) भी एस सी, एस टी, अक़ल्लीयतों और दीगर बा सलाहीयत उम्मीदवारों को स्कालरशिप और फेलोशिप फ़राहम करती है ये इत्तेला इंसानी वसाएल के फ़रोग़ की वज़ीर-ए-ममलकत डाक्टर डी पौर्ण दीशोरी ने लोक सभा में एक सवाल के तहरीरी जवाब में दी।

उन्होंने मज़ीद बताया कि मर्कज़ी हुकूमत ने हिंदुस्तान के मंज़ूर शूदा इदारों से पेशा वाराना तकनीकी तालीम का कोर्स करने के लिए इंडियन बैंक एसोसीएशन (आई बी ए) की तालीमी क़र्ज़ की स्कीम के तहत शैडयूल बैंकों से इक़्तेसादी तौर पर कमज़ोर तबक़ात के तलबा-ए-के लिए तालीमी क़र्ज़ की मख़सूस मुद्दत के दौरान मुकम्मल सूद में सब्सिडी फ़राहम करने की एक नई मर्कज़ी स्कीम शुरू की है।

उन्हों ने बताया कि ये स्कीम तालीमी साल 10।009 से नाफ़िज़-उल-अमल है और पूरी तरह आमदनी की शर्तों पर ना कि समाजी पस-ए-मंज़र पर मबनी है। इस स्कीम की तफ्सीलात वज़ारत की वेबसाइट www.education.nic.in पर दस्तयाब हैं।

TOPPOPULARRECENT