Tuesday , December 12 2017

ग़ाज़ा पर इसराईल के फ़िज़ाई हमले, 17 अफ़राद ज़ख़्मी

इसराईली जेट तैयारों ने आज ग़ाज़ा पट्टी में हम्मास के 50 एहदाफ़ को फ़िज़ाई हमलों का निशाना बनाया जिस से कम अज़ कम 17 फ़लस्तीनी ज़ख़्मी हो गए। इसराईली फ़ौज ने राकेट हमले रोकने के लिए फ़िज़ाई हमलों की तौसीक़ की। तीन घंटा तवील काबीनी सियान्ती इजलास

इसराईली जेट तैयारों ने आज ग़ाज़ा पट्टी में हम्मास के 50 एहदाफ़ को फ़िज़ाई हमलों का निशाना बनाया जिस से कम अज़ कम 17 फ़लस्तीनी ज़ख़्मी हो गए। इसराईली फ़ौज ने राकेट हमले रोकने के लिए फ़िज़ाई हमलों की तौसीक़ की। तीन घंटा तवील काबीनी सियान्ती इजलास के बाद एलान किया गया कि तीन इसराईली नौजवानों और इंतिक़ामी हमले में एक अरब नौजवान की हलाकत के बाद कशीदगी में इज़ाफ़ा हो गया है।

फ़लस्तीनी ज़राए इबलाग़ के बामूजिब फ़िज़ाई हमले में 17 अफ़राद बाशमोल 7 बच्चे और 2 ख़्वातीन ज़ख़्मी हो गईं। फ़िज़ाई हमले रात भर जारी रहे जिन का निशाना हम्मास के खु़फ़ीया ठिकाने थे।

वाशिंगटन से मौसूला इत्तिलाआत के बामूजिब सदर अमरीका बराक ओबामा ने ईसराईलीयों और फ़लस्तीनीयों से यक्साँ तौर पर अपील की है कि वो जारिहाना कार्यवाईयों का ख़ात्मा करने के लिए सब्र और तहम्मुल अख़्तियार करें। सदर अमरीका ने कहा कि इस तरह सूरते हाल क़ाबू से बाहर हो जाएगी और इसराईल की कमज़ोर सूरते हाल मज़ीद अबतर हो जाएगी।

TOPPOPULARRECENT