Monday , December 11 2017

ग़ैर उसूल-ए-पसंद ओहदेदारों को इंतिबाह

ज़ामिन रोमगार स्कीम अमला के मनफ़ी रवैय्या से मज़दूरों को नुक़्सान उठाना पड़ रहा है। उसूलों को छोड़कर अंजाम दी जा रही ओहदेदारों की ख़िदमात तर्क कर देने के लिए प्रोजेक़्ट डायरेक्टर मिस्टर वीरा चारी ने इंतिबाह दिया। उन्हों ने मंडल नाग

ज़ामिन रोमगार स्कीम अमला के मनफ़ी रवैय्या से मज़दूरों को नुक़्सान उठाना पड़ रहा है। उसूलों को छोड़कर अंजाम दी जा रही ओहदेदारों की ख़िदमात तर्क कर देने के लिए प्रोजेक़्ट डायरेक्टर मिस्टर वीरा चारी ने इंतिबाह दिया। उन्हों ने मंडल नागी रेड्डी पेट के EGs ऑफ़िस का दौरा किया।

उन्हों ने हर हफ़्ता और पीर को अमला के रुख़स्त लेने पर ताज्जुब का इज़हार किया। मंज़ूरी के बिना ही रुख़्सतें लेने पर ब्रहमी का इज़हार किया।और रिकार्ड बनाने के तरीक़ा से भी सख़्त नाराज़गी का इज़हार किया। मिस्टर वीरा चारी ने कहा कि 23 साला ख़िदमात में इस तरह की ग़ैर ज़िम्मेदारी कहीं नहीं देखी है, हर रोज़ तीन पंचायतों में मेट्स को तर्बीयत देने का मश्वरा दिया।

आने वाले माह की 21 तक स्कीम के काम में इस्तेमाल लाए जाने वाले ट्रैक्टर्स मालिकान रजिस्ट्रेशन करवा लें। इस साल ज़िला में 89 करोड़ रुपय के काम मुकम्मल किए गए, फ़िल वक़्त ज़िला में ज़ामिन रोज़गार के कामों केलिए 289 करोड़ रुपय तैयार हैं । ज़िला के 16 मंडल में रोज़गार स्कीम के काम सुस्त रफ़्तार से चल रहे हैं जिस को तेज़ी से करने केलिए इक़दामात किए जाएंगे।

इस मौक़ा पर EOPRD मिस्टर ना रावना T.A मिस्टर सज्जाद उल्लाह साई बाबा मौजूद थे।

TOPPOPULARRECENT