Thursday , November 23 2017
Home / Islami Duniya / ग़ज़ा पट्टी में चार जगह पर इसराईल के फ़िज़ाई हमले

ग़ज़ा पट्टी में चार जगह पर इसराईल के फ़िज़ाई हमले

ग़ज़ा 03 जुलाई: इसराईल ने ग़ज़ा पट्टी में चार मुक़ामात पर फ़िज़ाई हमले किए, उस की वजह से नुक़्सानात हुए लेकिन कोई ज़ख़मी नहीं हुवा। ओहदेदारों ने बताया कि फ़लस्तीनी शिद्दत पसंदों के जुनूबी इसराईल में एक इमारत पर किए गए राकेट हमले के बाद ये कार्रवाई की गई। सिक्योरिटी ओहदेदार ने अपनी शिनाख़्त मख़फ़ी रखने की शर्त पर बताया कि जिन चार मुक़ामात को निशाना बनाया गया उनमें एक वर्कशॉप भी शामिल है। इस के अलावा हम्मास के मुसल्लह शोबा के दो मुक़ामात और एक मिल्ट्री ट्रेनिंग मुक़ाम पर हमला किया गया।

उनमें दो मुक़ामात ग़ज़ा सिटी में है जबकि दुसरे दो बैत उललहीह में वाक़्ये हैं। इन तमाम मुक़ामात को इसराईल ने इस से पहले भी निशाना बनाया था। इसराईली फ़ौज ने कहा कि राकेट फायरिंग के जवाब में हम्मास के इंफ्रास्ट्रक्चर को निशाना बनाया गया। ग़ज़ा पट्टी से दाग़ा गया राकेट जुनूबी इसराईली शहर में एक इमारत को लगा, उस की वजह से इमारत को नुक़्सान पहुंचा लेकिन कोई ज़ख़मी नहीं हुवा ।

इसराईली मीडिया ने इत्तेला दी कि इस राकेट हमले के ज़रीये किंडरगार्टन को निशाना बनाया गया था लेकिन फ़ौज ने इस बारे में कोई तफ़सील नहीं बताई। डॉक्टर्स दो लोग का जो सदमे से दो-चार हो गए ईलाज कर रहे हैं। ग़ज़ा में किसी भी ग्रुप ने इस राकेट हमले की ज़िम्मेदारी क़बूल नहीं की। ये हमला उस वक़्त किया गया जबकि इसराईल ने मक़बूज़ा मग़रिबी किनारे में हिब्रून शहर की नाका बंदी का एलान किया और उन हमलों के जवाब में फ़लस्तीनी अथॉरीटी को माहाना टैक्स अदायगी में भी कटौती का एलान किया है।

TOPPOPULARRECENT